24h購物| | PChome| 登入
2004-07-22 22:59:31| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

  《赤沙印記@四葉草2》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日8點就起左身嚕*
約左人去跑步
我,yoyo,sarah同vv
點知sarah話唔舒服
vv話唔得閒worr..
搞到得返我同yoyo

9點開始跑...
都好過上次啦..
今次跑左3個..
行左3個..
上次得4個jarr..

10點就走人..去圖書館溫書err..真係好鬼死靜呀個自修室..
我地2個都勁檢點...費事嘈到人地啦...唔係咁好maa..
10點3到12點..yoyo就狂做mathss..我拎左本英文書出黎..
係度玩備課...拎住部好易通狂查...過得勁快呀ddd時間..

12點就閃人嚕*..同yoyo去左果間平價書店..點知冇想要果本..
咪去左aa++ lorr..yoyo買左2本...有收獲___

thenn去左元朗廣場...係3聯睇書..點知比我地睇到《赤沙印記@四葉草2》
我話食完野先買..我真係幾想買gaa...不過都係醫左個肚先算..
之後yoyo就走左嚕*我自己一個上左吉野家食雞雞飯...
而家覺得果度dd野好好味..成日都去食...食完去返3聯..
買左本《赤沙印記@四葉草2》...我諗會好睇卦...
仲買左本note bkk...係momo黎gaa...勁cutee..
諗住ff22用...不過而家買好似早左dd borr..
但係都冇咩所謂啦...難得見到鍾意的野..千金難買心頭好maaa..ka_

3點倒返返屋企..勁係度煲本《赤沙印記@四葉草2》...勁勁勁好睇呀..
睇左一個鍾就比我睇晒luu...第一集個楠楠都有出現..
lii集係講果3姊妹要搵有四葉草胎記的男仔..勁勁勁好睇lorr..
有dd感人到睇到我喊...真係好正...

夜晚食完飯想食雪糕..點知冇worr...咪問爸拎$$$$出去買lorr..
買完返黎仲趕得切睇大棠雙龍傳..都幾好睇呀..不過好期待唐寧出場..
之後睇皆大歡喜...今日都唔好笑geii..反而係感動borr..
不過最好睇都係棟篤神探...都係好好笑..個唔駛騰,no plobem..
笑死人啦...

台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文