24h購物| | PChome| 登入
2004-07-07 18:43:49| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

    樂 與 怒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同哥一齊返...佢話佢學校d活動好好笑ga wor...狂同佢傾埋dd百痴野..返到學校見到豬腳同boww足緊棋...咁佢地足完咪我又足lorr...同boww一齊...我都好似係第1定唔知第2次玩...佢地狂教我owrrr...我又死蠢..bowww又係都唔winn我...搞到打鍾都未玩完...之後同2欣欣去問麥sirr野....咁就roll call luu

之後成班人上到去....係班房玩unoo worr...勁多人呀..我,高依,歐陽.sophiaa,boww,nancy同包...我地狂係度cuttt牌...之後玩killerr...好好笑lorr...

9點半落左去換3....我,boww,nancyy,lolo同林欣欣...仲有sophiaa去做lala隊...對班2eee...冇咩驚worr..不過出到去見到咁 多男仔幫佢地...我都嚇左一跳...我地lii邊得sophiaa..個勢都losee左比佢圭1timm...開波...nancyy都係拎唔到第一個入球...比2ee入左先...到上半場完場3比3...上半場nancy同boww狂入波...勁呀...林欣欣同lolo又mark得好worr...我地最後winn11:5...yech!!...

不過班人真係唔識吹gaa!!!
我都係果句啦!!!

之後去買野飲laa...冇可樂worr...我即場喊左出黎worr...7都唔知點解會喊gaa..但係我果時真係忍唔到lorr..我勁想飲丫maa..佢又冇,...我狂鬧小食部個阿嬸..爆激氣lorr我...

thenn返去換33...人地2ee係咁啤住晒worr...啤lorr咁鍾意..眼紅呀而家???真係勁百痴lorr覺得佢地...頭先明明自己左腳tick右腳仆街...佢班dd男仔係咁嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩...想個球證吹...而家嘩好勁呀...

返上去又同koey佢地玩killerr同7級珠...

之後去左同johnnyy佢地玩唔知咩...係咁猜..lose就擺隻手出黎...最後猜嬴果個就拍...勁好玩lorr...我地係咁話人慢出同快出...最後仲話邊個比人拍到要比果個人拍塊面...不過都係講笑geii啫...佢地都係掂下就算...好彩..唔係真係死得...

返學點名果時...miss yeungg話我地班有13個人升唔返ab班...即係班考29就岩岩入到啦~希望我入到啦..仲有我ddd fdd入到..仲要同班!!!!

放學同羚佢地食野...之後買左本《算吧!因紫愛紅...》係懷鈺的第3本書呀~

台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文