24h購物| | PChome| 登入
2006-04-08 10:56:54| 人氣26| 回應0 | 上一篇

我要的幸福

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔好話呢個世界,究竟呢個澳門,有幾多個女人會知道"我要的幸福"係d咩?
有朋友話廋返20磅就會幸福, 亦有人話塊臉冇晒雀斑,白d,滑d就幸福,又有人話有個LV就幸福到死TIM,誇得佢丫!
雖然在我黎講,佢0地所謂幸福既無聊又低俗,
但起碼,佢0地都會為左去追求幸福而當自己係白老鼠食藥減肥,冒住毀容風險去做激光去斑,又或者死慳死低搵5,6千一個月就買個8千幾既LV.
佢0地追求幸福既勇氣,毅力,犧牲,唔會比任何有懶祟高志向既人少.
最起碼,我面對佢0地時候係慚愧,
因為,我連幸福定義係點都唔知,唔清楚,
好似小學時,老師每人派一舊泥膠,要我0地自由創作,
起初個個同學都摸住舊泥膠R晒頭,唔知點入手,過左大半堂,開始有D同學仔郁手,有D就話要做大苯象,有個又話要整車,有個又話整媽媽個樣.....個個都密住手係咁將舊泥膠初圓禁扁,就黎落堂,好似淨係得我一個摸住舊泥膠發牛豆,完全唔知整乜.
不如跟A同學整大苯象,但實俾佢唱我跟風! 唉~~~~

有時覺得係呢個社會行得太快,我跟唔上,定還是我行得太慢,或者跟本冇進步過?
係咪要搵份工皮幾野個月,有樓有車,就幸福?
係咪搵個有經濟基礎,靚仔既男人嫁俾佢就叫幸福?
我真係唔清楚,好似係,又好似唔係,
就黎落堂啦,我舊泥膠仲未成形!


孫燕姿-我要的幸福
為愛情付出 為活著而忙碌
為什麼而辛苦 我仔細紀錄

用我的雙眼 在夢想裡找路
該問路的時候 我不會裝酷

我還不清楚 怎樣的速度
符合這世界 變化的腳步
生活像等待 創作的黏土
幸福 我要的幸福 漸漸清楚

夢想 理想 幻想 狂想 妄想
我只想堅持每一步 該走的方向
就算一路上 偶而會沮喪
生活是自己 選擇的衣裳
幸福 我要的幸福 沒有束縛
幸福 我要的幸福 在不遠處

台長: 陸羽
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文