24h購物| | PChome| 登入
2005-07-21 12:43:41| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Who is winner?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人既一生都要不斷經歷一場又一場既競爭同比賽,
人未出生之前,就要同過百億精子斗游得快,但目標就好簡單,只有一個,就係同卵子結合成胎.
出世之後,唔同成長階段,要爭既野就好唔同.
競爭就係人生既宿命.

我參與左人生其中一場競爭,
3個人玩一場愛情遊戲,大獎係得到<他>成為他的女朋友,
今次既競爭者level好高,
不但有多次拍拖經驗,唔錯樣貌同身材,年紀都比我細.
雖然對手如此強勁,但始終,好既男仔都俾人mark得七七八八,
而且我條件都唔係太差丫,
都係0個句<博一博,單車變摩托>!

賽事分三回合,
Round 1-
相識時間及相熟程度:
她 - 1年有多.
我 - 5個月.
結果 - She win.

Round 2-
性格大比拼: 男方他病了,但仍免強返工,
她 - 先係一輪溫柔電話問候,做到好出面既關心,唔經大腦UP一輛廢話乙水對方開心,然係整多支保礦力水特及退燒藥.
我 - 由於對方出手太快,攻勢太強,所以只能在旁好不容易冷冷咁插左句<係啦,你冇事丫麻?>,而對方都好禮貌上答左一句<有心,有心>.
結果 - She win.

Round 3-
眼淚斗快流
她 - 幾秒時間可以為少少事喊一餐,一臉楚楚可憐,令人心痛,不得不對佢關心.
我 - 幾秒時間可以因為少少郁動而流汗流一餐,一臉大汗細汗,令人不得不給我一張紙巾,

我有話要講,今Round當我win得唔得呀,眼淚同汗成份都一樣,係出處唔同之麻,我都輸左2 Round啦,都注定要輸,
俾我嬴呢Round當係俾個體育精神獎我都好呱!

評審一致才定.......
結果: 3比0, She win.

台長: 陸羽
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文