24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 23:07:40| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我自己都要負責任的

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


昨天好忙碌的一個星期六,一時多終於可以放工了 ~

青聚係短講及分組,短講內容係歌羅西書 (3:1-4)「當求、當思念天上的事...」,我好眼訓,因為沒有午睡,去到下半part分組好d,導師同肢體們都有分享,有惠如導師、錦絹姊妹、家傑弟兄、雪黎姊妹、玉華姊妹、國儀姊妹.至於我,是最後的一個,好自然將心裡面的感受交通出來,當時我都坦白講「我是一個都會容易被人影響的人,看見有些肢體聚會唔係咁穩定、裡面的情況可能唔係咁好(三方面:有在前的、同期的、在後的),我都被影響左,於是我是旦舉一個例子,就好似睇全年屬靈的書籍,第一年我會好有heart,當月一號開始就按編定讀期睇屬靈書籍,通常當月十幾廿號就睇晒,但近年都冇左果種heart,多數十幾號先開始睇,有次同另一些肢體交通屬靈書籍籍,比我知道原來有些肢體是沒有打算睇某些屬靈書籍,等等好似類似呢d情況,我都被影響,覺得有人都可以咁樣,咁我都可以啦,漸漸放鬆左自己...」

等陣先,我講到黎呢度你唔知會唔覺得我的分享好唔正常呢?你會唔會有d火呢?

係呀~因為我有一個事實沒有分享出來,就是:

(but 呢個只不過係其中一個因素,其實我自己都要負責任的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


第二天,導師主動慰問我關於昨天的分享,我知道她都是存關心的態度,因著我錯誤的分享,使大家都產生不同的惑受,實在好對唔住呀!經過昨天的分享,主親自光照我,直指出我問題的所在,根本唔關人事,原是我自己的問題!「我自己都要負責任的」.導師聽到我咁講,而且更是主親自光照我,佢終於都安心了!其實佢都想提醒我呢樣野,於是再向我勉勵一番。這是nice chat ~ 最後佢直接問我指邊個,我相信唔洗講都知道中間係邊個,前一位是我一向都好敬重,而且以他為磅樣的肢體.其實三方面的具體情況我唔知,我相信導師們比我更清楚,last的就沒有講了。


我變左


(多謝激勵)

台長: 小智
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文