24h購物| | PChome| 登入
2008-10-07 22:23:45| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~被人傷害同時傷害別人~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

傷心 但哭不出來 睏倦 郤無法閉上眼

明明是很亂 感覺竟然是那麼平靜

也許沒甚麼 只是在還未痊癒的傷口上再割一刀

只是一個忘記痛的過程 或者 忘記你的過程

恨我的至愛 愛你的敵人

如果可以笑著傷心 我想我一輩子都不會哭

如果可以恨你 全力痛恨你……

但這時候 我已經不會再懂得怎樣去愛

原來想放手 真的要放開所有~

你的痛 我了解 我的痛 誰明白

我覺得自己很失敗 說了又做不到

在恨你之前 我已經恨透我自己了~

每一次你說對不起 我總覺得你會認為之前做的一切都是錯的

你後悔 對嗎~? 所以我很在意為何你要不停跟我道歉

纏繞著我們的 是感情 但感情 是沒有對錯的

 

七比三 大敗 !!!

究竟你講真定假呀你

你轉軚 我好開心ga

你會在意我唔開心

點解唔可以試吓接受我?

點解唔可以俾個機會我

同埋你自己~?

蹝咗六年時間

你話要用六個月嘅努力比較吓

咁六年嘅感情

可唔可以試吓用六個月放低

我都知好難

亦明白你唔會為咗我咁做

講吓啫~算啦算啦

接到你今朝個電話

我好開心 sweet morning call

但係其實 你又好似變咗第個人咁啦

我好不安 你成晚諗咩嚟呀

我覺得你好似想同我斷絕來往咁嘅

成晚問我想點 講咗俾你知咪又係做唔到 ~你呀!

我話就話可以幫你啫 但係我宜家又想收返喎

想追返佢難啲喎 我總會有一日令你改變

唔好咩都講到咁絕對 好無?

俾我知你想點啦 俾我知你諗緊乜啦~

俾我幫你……

好想好想留住同你一齊嘅每一

但係喺你心目中 只係有個人陪你

喺你好煩嘅時候唔係得自己一個咁啫

台長:  文 * 靜 

您可能對以下文章有興趣

人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: some ~ 深 ~ 心 情 |
此分類下一篇:~亂~
此分類上一篇:想你

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文