24h購物| | PChome| 登入
2008-06-26 04:35:51| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同佢一齊好開心好輕鬆
我同毛利都係咁認為
每個人都想開心
所以好想成日同佢一齊
不過我一早就知
人無可能一世都開心
所以好快冇得同佢一齊做嘢
不過我一定會同佢keep contact
除非佢唔想...

佢講嘅嘢唔止影響過我
仲令我開心過
我亦都曾經為咗佢煩惱過
不過我好清楚
佢唔係我鐘意嗰個
只係好鐘意同佢一齊嘅感覺
可能係做fd嘅感覺

anyway,佢係我最近快樂嘅泉源
係我忘記佢嘅工具
係我最緊要嘅朋友...之一
仲係我最想見到嘅人

’世上誰快樂 我的確想學
我為誰快樂 承諾如勒索
 你為何快樂 我比較刻薄
 只因你 一生已奉獻對方
 因此你 感官智力已早喪
 祝福你 不懂世事更好看’

---<不快樂王子>吳浩康



台長:  文 * 靜 
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: some ~ 深 ~ 心 情 |
此分類下一篇:別離
此分類上一篇:永遠

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文