24h購物| | PChome| 登入
2008-09-17 04:57:30| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

想你

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實我今晚唔多想去
我唔想面對你哋一齊 好sweet咁
呢種唔想比以前強烈好多
因為大家嘅關係都變咗
你點解要咁對我 我覺得好冇安全感
好似隨時都會一無所有咁
好似自己都唔知自己想點
可以點 同應該點 我咪阻住你哋呀
你嗰晚係咪講大話 你咁嘅態度
對一個為你付出所有嘅人
就算我最多只係值三分
你話你都算係有啲鐘意我
但係我有時真係連嗰少少都feel唔到囉
我連一個game都不如 你鐘意打機
點忙每日至少都抽返少少時間去機舖
你鐘意佢 佢唔想見你唔出嚟見你
你都會成晚諗住佢
但係你話你都鐘意我 唔揾我都算啦
一打嚟好似俾槍指住你迫你同我講嘢咁
好唔情願囉 我明你份人本身係冇乜情趣
唔係好鐘意講笑 但係唔使見面都feel到你黑晒面啦
我好難相信你鐘意一個人 甚至當你鐘意一件物件
都唔會唔想見佢 唔想聽到佢把聲 或者係避開佢囉
我好黑人憎咩 定係淨係討你厭呀
可唔可以對我好返少少 可唔可以唔好令我覺得
你一直以嚟做嘅所有嘢都只係for佢 而從來都冇在乎過我
至少俾我感覺到我喺你心目中嘅位置
聽你講好似好唔可靠 因為你都會對我好好
但係成日都突然唔理我
嗰陣我真係好迷茫
可唔可以唔好咁...

台長:  文 * 靜 

您可能對以下文章有興趣

人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: some ~ 深 ~ 心 情 |
此分類下一篇:~被人傷害同時傷害別人~
此分類上一篇:愛 * 沉 淪

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文