24h購物| | PChome| 登入
2005-04-30 19:33:54| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30/4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日2點半約左kam子去行mk~
咁我地就約左係天后站等~
咁我就陪kam子去mk買鞋~
睇左好耐囉..
都係睇唔中牙..
之後就係咁係到兜圈~
咁我就係mk買左2條橡筋..
kam就買唔到鞋..
但佢買左條電話繩~
之後issa都仲未打黎~
咁我地就去埋葵芳~
諗住同kam睇埋個d返學鞋..
佢去左一間都幾多鞋既鋪頭試..
試左n咁多對..
令個d佢冇碼..
之後kam子就買左對都幾令既鞋啦~
then就去左飲楊枝甘露..
kam子仲買埋冷麵添~
之後飲完喇..
我話想食冷麵~
kam肯陪我食牙~
佢食左2包牙..
都幾好食丫!!
之後就去睇耳環~
去左4間..
4間都冇我想要既..
咁就俾我無意中睇中左一對玫瑰既啦..
之後就買左個對玫瑰喇.
咁就行多陣走人喇..
咁我地搭地鐵喇..
我地係佐敦到跑落車dum垃圾~
之後就衝返上車..
超搞笑牙..haahhahaha
之後就話要玩多次..
咁就狂係到搵垃圾..
咁搵到又落車又係咁玩過啦..
超正牙~!!
本來諗住去埋cwb的..
不過之後都係冇去到..
就係咁返屋企喇..
返到黎我家姐同我講呀媽唔會加零用我牙..
又話我成日都洗錢個d野lor..
咁你想買一樣野你都會好想買喇..
唔怪得我嫁啵~
反正而家仲未買..
買左你先哦我都得喇..
好煩牙你..發火的!!

台長: __瑤瑤*]〕
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文