24h購物| | PChome| 登入
2005-05-01 19:22:31| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1/5

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日10點幾就起左身喇..
11點半左右就出去飲茶..
飲到1點幾..
返緊屋企個時kam子打黎..
叫我約issa黎佢屋企玩*
咁我就返到屋企打俾issa~
點知issa飲緊茶..
咁就叫佢飲完打俾我喇..
之後就開機同kam子傾計..
一開icq個時..
kam子就sd左個網俾我睇喇..
一上到去見到個屎忽係到痾屎..
之後就見到個人係到食返自己d屎..
好lun驚囉我..
食食下豬古力都冇食到喇..
俾佢d屎同埋佢既行為嚇親!!
真係嚇鳩我牙~!
之後就停哂口喇..
咁庬同家姐就係到玩影相喇..
家姐幫我茶左d野係我到喇..[[REGENE]]
即刻就白左好LUN多喇..[[正!!!]]
之後就影左幾張相..
大家可以去我相簿睇..
之後都冇咩做..
就同家姐去屈臣氏睇野..
買左MAYBELLINE既粉底液..
冇咩用-v-""
之後就係咁喇..
而家同緊kam子傾icq..
講緊岩先係到睇個個食屎既感覺..
仲未食飯tim,
有d餓丫>3<
8點牙爸打黎..
叫我地落去食飯..
咁去到唔洗等都有位啦..
點知個張table係對住個魚缸..
咁食飯就係咁對住d魚食啦..
咁間野今晚分開左3分..
1:有人唱歌的[[婆仔跳舞]]
2:拍賣[[街坊唔知咩拍賣來的]]
3:食飯的[[我就是坐在這兒]]
個拍賣嘈到乜咁..
搞到我地成家人都唔鋸啦有d..
我同家姐狂係到um坐隻耳仔..
仲係好大聲囉..
之後就唔理37廿一好快咁食完喇..
食完就同家姐返屋企睇長今..
我地仲特登行去人地拍賣個場到出去囉..
笑爆..好似踩人地赻咁..哈哈!
返到屋企都睇唔哂長今.,.
就叫牙哥返黎個時租碟返來睇..
睇哂啦終於都~hapi!!
之後就同家姐夾埋玩呀哥..
俾kam子sd俾我個網我呀哥睇.,,.
我呀哥一睇到佢食個下就即刻走左..
笑死我同我家姐囉..哈哈
之後我好唔識死咁走去同我呀哥講個d野喇..
又叫佢俾佢條女牙個d人睇喇..
之後佢就好似有d火咁喇..
咁我都好識做..
即刻冇出聲喇...
不過都仲係係到狂笑囉..
之後11點幾沖涼..


{{{{{聽日可能同我家姐出街牙..可能唔同得你地出牙}}}}}
sorrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!







台長: __瑤瑤*]〕
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文