24h購物| | PChome| 登入
2005-04-29 20:29:45| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/4__無冷氣日]]*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日諗住同ISSA早D返學校做功課的!!
但係我地等左KAM子一陣就冇等到喇..
行去學校個時明明冇咩雨嫁囉..
但係我同ISSA俾完張體溫紙之後..
就落好大雨囉..
仲要愈黎愈多人TIM牙,,
咁就大家斬迫係個門口到..
有幾個女仔就唔理37廿一就路返去囉..
咁我同ISSA就等雨細返少少就衝返去..
去地校務處,,
見到COCO&YUKI..
就係到玩YUKI話>>
""MISS CHEUNG做咩唔返去教員室牙??”
之後唔知有冇俾MISS WONG聽到囉..
之後就一齊上課室喇..
上到去有3,4個人係到咋..
今日真係早左好多丫!!
咁就同ISSA係到抄人地既Hw喇..
之後就早讀..
之後就maths..
好悶囉..haaaaha
then就係pe囉..
派卷.....70 /100
都ok好喇..
之後對完卷就自由活動~
同issa一齊打羽毛球~
玩玩下我地個波唔小心打左上去個家長資源中心個個天台仔到囉...
之後就睇下有冇第2個波玩喇..
點知冇..
咁就同miss講喇..
miss冇鬧到我地囉~>3<
之後我地拎左人地個波玩喇..
咁就一堂..
miss今日係最後一日係到教我地牙..
><""唔要俾返miss紀教牙..
之後就小息~
買野食+幫issa+kk買~
之後就企左一陣就上返去喇~
到左中文堂喇..
冇咩特別*""
之後就lunch喇!!
食左dd野就同d人玩喇..
冇理到issa..
sorry***冇下次!!
之後就is堂喇~
牙sir都係咁中意講笑..
仲話kk係最好中文既英國人..[[係到暗串kk,,haha]]
之後就eng*
miss冇返牙..
搵人代*[[搵左miss lee同埋副校代]]
2堂都係到同人地傾計囉..
呀sir同埋miss冇理到..
之後就係咁傾傾傾,,傾左2堂喇~
小息____去左廁所*
之後就落返去喇..
今日miss wong睇牙..
佢派我地既成績表囉..
唉.......
英文唔合格囉..
得40分=v=
之後就係到玩喇..
到左放學就去jennifer屋企做pl..
issa就去搵wing一齊放*
kam子就係學校做pl..
咁我就諗住落去搵kam子喇..
點知搵唔到佢..
就諗住上返去搵jennifer..
點知又唔見左佢..
係咁係小食部,一樓同埋3樓到搵佢地..
好彩都搵到佢地~
咁係我出去學門之前~
俾我見到到到同埋琴~
佢地話jennifer高左~
我都覺牙**
之後就去左佢屋企喇..
玩左一陣先做囉..
我係到做反思..
佢地就係到玩online game..
激死*"""
之後我就玩icq喇..
玩到6點3就走人luuuuu
同justin搭地鐵..
好多人~仲俾我地見到我地學校d人牙..
差唔多入閂個時..
好多人係到圍住個男人係到問野..
我見到佢拎住個牌話mtr有d站冇車同埋會遲少少,,
咁問左佢太古&筲箕灣有冇車~
佢話有我地就落左去搭喇..
點知好多人囉..
迫到爆哂咁lorrrr
之後就等下一架..
之後就返到屋企喇..
我去左買d野食,先返hm*
返到去冇幾耐就食飯啦~
之後到而家~

ps:訓耐d牙今晚要~
   聽日約左kam子同issa去mk*
   hahahahahahahaaah

台長: __瑤瑤*]〕
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文