24h購物| | PChome| 登入
2005-06-20 12:08:43| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/6

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係父親節+牙哥生日..一早我牙哥就去左返工.可憐*之後我就10點幾起身...

之後去飲茶...好多我唔想見到既人黎左LOR*之後同家姐飲完就走喇..走個時牙媽

要我4點幾5點落街拎蛋糕*我牙哥話想要一邊雜果一邊黑森林...笑死我,,一定唔

會係囉!!之後返到屋佐玩電腦...係到搵個死人食屎PHOTOIMPACT..搵到想打人

囉..DL左又冇喇喇唔用得有病毒*FUCKFUCKFUCK!!!!!!!!!THEN牙哥同佢條女

返左黎..有雪糕食*正!!!之後到左4點9去拎蛋糕*見到個蛋糕有個新幹線囉!!即

刻同家姐講..要搶返黎食XD到左7點左右..牙爸打黎叫我地落去食飯*牙哥條女都

去!!之後食左好耐下..個龍蝦都仲係未黎..牙爸+媽+哥都走去屌個部長..笑死..隔

離個D仆街望住哂喎...屌*之後都係未黎..我同家姐係到話"要唔要俾封投訴信

牙?"之後即刻冇聲出..搞到要DEL左佢..冇得食!!之後返屋企食蛋糕!!家姐搶左

黎食..我同佢一人一啖..之後俾返我牙哥吃!食左好大舊牙!!好開心XD

台長: __瑤瑤*]〕
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文