24h購物| | PChome| 登入
2005-08-12 16:32:58| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

處理

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個幾月之前
一個考完試既大好晏晝
我D室友
網路少女殺手同終極潔癖王(室友既名,詳見本台的8436)
汁曬野,走左佬
咁我就同露械惡魔男係度傾計
考完試,心情都特別好

講講下
唔知點解講到殺人
之後露械惡魔男就好認真咁同我講
「殺人
處理得不好,就叫殺人
處理得好,就叫失蹤人口」
我個心當場寒一寒
之後佢仲講左好多野
又話刀要磨利D
要買超級大垃圾袋
方便車去荒山野嶺埋左佢
又話如果想用廁所沖走佢
唔可以用普通果D通廁所SO2
唔夠勁,要買勁D果種
(片刻之後)
傾完計,我地就各自出左去啦

夜,我去完街番房
係房門口見到裏面冇開燈
即係冇人啦
咁咪衝入去囉
一入到去,間房黑媽媽
救命呀~
我見到有個人趴左係地下度呀
郁都唔郁,好似瓜左柴
今日晏晝先同露械惡魔男講完D咁既野
佢仲講到好有經驗咁添
到左夜晚就見到有個人訓左係度
果種感覺真係難以形容
我想行近D睇下佢瓜左未
點知露械惡魔男佢突然出現係我後面
......
各大經典殺人片劇情
當殺人犯發現證人A見到屍體A
證人A就會改名
叫左屍體B
......
點知屍體A突然起身

頂~原來佢係網路少女殺手
佢話突然唔想番屋企
所以番宿舍
之後又累
咪趴係地下度抖下
點知訓著左
真係變態
嚇到我死
我以為我要做屍體B
一齊比人

處理

台長: 仙人掌
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文