24h購物| | PChome| 登入
2005-08-04 14:21:52| 人氣104| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大便的傳說

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大便既時候
好多人鐘意同時做其他野
睇報紙、玩電話、了鼻屎...
但係有一個共通點
就係佢地都係非常愉快
因為大便可以比到人
暢快既感覺(便祕者除外)
所以大便係一件非常暢快既事
我地應該講究一下大便既環境
令我地以後更暢快

我聽人講過
「大便就好似踢波咁」

一隊普通既足球隊
如果佢地主場發揮到100%既技術
佢地作客既時候只有70%
一隊頂級既足球隊
主場作客對佢地既發揮都唔會有太大影響

既然「大便就好似踢波咁」
所以....

一個普通既大便人
如果佢主場可以拉出100%既大便
佢作客既時候只拉得出70%
一個頂級既大便人
主場作客對佢既拉出量都唔會有太大影響

我自問只係一個普通既大便人
我一直都支持
「只在主場時拉個他媽的痛快」

有一日
我同一個同學
快快樂樂食午餐
天南地北乜都up
突然講到大便既問題
(我都唔知佢點解可以食食下飯講大便咁核突)
我發表我既理論───
「只在主場時拉個他媽的痛快」
佢竟然強烈地反對
我地爭論左十幾分鐘
之後終於要走人啦
佢突然問我借紙巾
我問佢做咩
佢話要當場拉一篤比我睇(果時係學校,屬於作客場地)
仲要拉到100%咁多
我果時己經嚇到成個呆左
佢仲要好得戚咁講
「我三分鐘就可以搞掂啦」
就係咁
佢拎左我包紙巾進入“戰場”

佢果然係一個高手
睇黎我以後都要叫佢

頂級大便人

台長: 仙人掌
人氣(104) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文