24h購物| | PChome| 登入
2005-07-13 02:26:47| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哈永波特之阿男宿班的逃犯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩年啦
我不知不覺就比人困左兩年
係呢個不見月亮既地方兩年
點解係不見月亮?
因為舍監魔只會係夜晚食人
所以淨係夜晚出唔到去
淨係見唔到月亮

想當年
大一既時候
舍監魔勢力太弱
只要本少爺高興
話出就出,話入就入
根本就唔知咩叫門禁
"什麼十一點半?
我呸"
(國語發音)
雖然冇電視係有D慘
但係電腦就係一切
我咩都唔驚
就係因為咁
我決定留多係阿男宿班一年
以為下年都會係咁
點知原來係慘劇既開始

今年
因為大量女人入侵
舍監魔力量大增
佢地既絕招門禁之吻好勁
我一直都被困係阿男宿班
每晚係月亮之下渡過
所以我決定


『逃獄』


6月某日
一個陰濕細雨既晏晝
一個人來人往既晏晝
一個驚天動地既晏晝
我汁齊曬野逃離呢個惡夢
我去左一個天堂
我知我之後呢兩年
都係會呢個天堂渡過
呢個天堂叫做



【菜瓜園】

台長: 仙人掌
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文