24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 14:30:11| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小黑!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係學校見到miss關
佢可能見到我d頭髮好長所以即刻笑
哈...因為我溫書要閉關不見天日嘛
全部人都叫我剪頭髮
我偏唔剪


----------------------------------
今日去左報團XDDDDDD
去泰國!!!
之前同d同學講左兩年都去唔成
果時屋企又唔俾我去
今次我終於可以去了
仲係淨係同同學去~~~
3點鐘屯門大會堂有一場青年場
係楊百翰大學青年大使團來巡迴演出
有巴雷舞好好睇...
不過主要的表演有點兒美式
我看得有點悶
仲同punch,rita and 許志江一齊睇
不過出左少少意外
好彩依家都無事
XDDDDDDDDD


-------------------------
去完旅行了
很好玩...
出發前一晚很忙碌,要知係邊度朝早幾點有巴士去機場
一早4點起身...點知同rita都係趕唔到4點半班通霄巴士
因為6點鐘要係機場報到
我地之前諗住去punch屋企過一晚
點知我阿ma唔俾!shit
佢唔信我
話驚我成晚流流長唔知攪乜......我頂
[唔信我!!!咁以後都唔好信,因為我唔值得信!
人地唔係話年輕人最需要別人信任咩???????
原來係真的!人地唔信我,我真係好難受!佢仲係我阿ma]

同rita等巴士等到5點4第一班E34
去到punch and 小光已經食完早晨全餐!

終於出發!!!!!!

台長: Kashing
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文