24h購物| | PChome| 登入
2005-02-25 15:35:31| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

超極速

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如果我有佢跑得咁快就好喇
咁我朝早考試就唔洗遲到
咁我就可以省返d等車時間
呢度架接駁巴士慢到嘔
搖下搖下成日攪到我訓著覺
今日搭輕鐵撞到波叔,行到學校門口果陣...佢順勢向升降機方向行去!!!
原來佢地日日上7樓考試都係搭life!!!fuxkin~man!
枉我日日由地下跑上7樓!so仆kai!hum ka橙

今日中化幾好
速讀做得晒!上次做剩好多...
不過一路作文一路速讀一路答篇章的同時...d鼻水係咁流
又要我不停咁”身”落紙巾...唔知點解長”身”長有
有幾滴滴左落張紙度先感覺到
真係有d唔好意思
尤其是考篇章...攪到成台都係紙巾

今日光東買左本月刊式雜誌
質素唔錯
封面仲係蒙嘉慧,超索
我都想買本

補完習仲講起發夢!
等我諗返起我發過的好多夢
多數都係記得一d訓訓下覺醒左既夢...
曾經有一種來自夢的神奇的情況
其實不只是我會曾經試過
偶爾在日常生活中看到的一兩個景象,竟然似曾相識
在夢中曾經看過
呢兩三年好似已經無左呢種現象
唔知係好定唔好
唔知係咪個人出左咩問題
定係...

我已經無咁得閒發夢?!

台長: Kashing
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文