24h購物| | PChome| 登入
2005-02-22 23:18:02| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Study!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我有返電腦用喇
尋日朝早返學校考一個鐘聆聽
但係我遲到左十分鐘
第一段錄音差唔多完先返到...
為左要食早餐....攪到遲到
我覺得朝早一定要食左早餐先有力量!

之後十點返到屋企...
咁岩考試一開始我就喉嚨痛....真衰!!!覺得自己有d慘
死人發瘟駿有病仲猛對住人咳...真係有d黑人憎

11am食左碗粥就去左自修室溫書
溫econ!!!原來有本micro書一路係光東度!!頂~~~
不到十分鐘...首先係光東話要返屋企訓覺
三點多d...第二就係lala話要返屋企訓覺
之後4點幾到anna話溫完要返屋企
最後係許志江同我講byebye...都差唔多6點
我一口氣溫micro溫左7個鐘
...走之前想同yammy講聲
點之唔見佢...
都溫到好累!!!溫到有d精神呆滯~有d頭痛

今朝懾氏10度(新界再低2度)
返去考econ,我又遲到...少少!!!
考al考到5點足6個鐘....精神好緊張

返到屋企訓下覺休息下都俾人話
頂佢個肺@!#$%^*&!!!
"""訓覺可以訓到唔洗食飯,你話你第日點照顧自己!?做人無時無候!都唔知我死左之後點算........."""MM said that.
( 細佬由我訓覺開始對住電腦,直至我訓醒,佢都係對住電腦!!!猛咁對住電腦咳...部電腦都幾慘!
我就係俾佢d趺既聲嘈醒!!我覺得部電腦表面佈滿細菌!!!好嘔心 )

希望身體健康!!!快d好返!!!

台長: Kashing
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文