24h購物| | PChome| 登入
2005-10-15 17:27:40| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Surrender

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Baby maybe this is it. Just look at the sight.
Well it’s foggying my eyes.
How can I cry when I’ve caught a lie
Try to understand. Let me make a stand
Oh baby not again. You say baby not again
It’s so like you Making me sad. Your tears in my eyes.
I’m shrinking to a lie. But look, I see light.

Baby maybe I am blind. I have lost my sight.
I have covered my eyes. On how to decide.
When I am too kind. Your guess is as good as mine.
Please don’t point at me again
Yes it was you. Making me bad.
Your tears in my eyes.
I’m shrinking to your kind. All of it, all this is wrong.

What I’ve withnessed is a nightmare all along
This ride’s a quest to save one from one.
Perhaps one day,
perhaps one day,
one day I’ll realign.

在我經歷愛情中最不開心的事,慢慢釋懷你給我的痛以後,以上就是最想跟你說的‥
你知嗎?你還記得我一直堅信的信念嗎?
就是同一件錯誤的事情如果發生兩次,那不就表示我也有問題存在著嗎?
當然,當歷史好像又一次重演在我面前,而且比第一次更接近眼前時,真的,痛徹心扉...
而現在的我,只希望可以永遠擁有及珍惜眼前的幸福

台長: *維維*wAi *WaI
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文