24h購物| | PChome| 登入
2003-08-28 19:37:02| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

講答案啦 !!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/8/2003 HKT 6:32 係房唔係好凍 ~

又幾日無寫啦 .. 好累呀lee排 .. 晚晚11點令12點就訓啦 .. 不過都係好累 .. 而且又多野做啦 .. 比賽呀 .. 功課溫書呀咁 .. 咪無咩時間寫日記囉 .. 我寫日記唔係就咁寫o架嘛 .. 有感而發o架嘛 .. 加上平時online都寫唔到o既 .. 專心唔到 .. 所以其實
你見我online係唔會一邊寫一邊玩o架 ~ 可想而知我真係寫日記o架 .. 不過唔係手寫ja ma ~

之前條問題原來仲未講答案o架 .. 唔好意思呀 .. 我記性比較差 .. 我之前一路都以為講o左o架 .. 點知睇返d留言先知無 ..
咁而家講啦 .. 係睜開對眼呀 .. 第一個答中我都係唔記得o左係邊個o既 .. 哈哈 .. 所以請佢話我知啦 .. 因為我話o左比佢知佢係第一個 .. 恭喜晒 .. 因為如果你打開眼打噴嚏呢 .. 有可能將個眼球打出o黎o架真o架唔係水大家o架 . 唔信試下囉 ! (說笑)

請問damon同d無名氏係邊個 ?? 雖然我都估到無名個d係邊個 .. 多謝晒 .. 不過真係唔知damon係邊位 .. 可以私底下話我知你係乜水嗎 ? 得個知字都好嘛 .. 你打個段野都幾正 .. 搞到我都幾開心 .. 真係好高興原來係有人掛住我o既 ~ 多謝晒呀 ~

前幾日唔係幾好心情 .. 因為我發脾氣呀 !! 好耐未試過啦 .. 今次仲要幾大下tim .. 內容就咁o既 .. 話說上個禮拜日我就比賽啦 .. 咁lee隊波就新啦 .. 又少練波啦 .. 所以我有份帶隊波啦 .. 咁lee場之前又有bye喎 (即係休息) 加上之前都無練波咁即係有兩個星期o既空白期係到啦 .. 對我o黎講無野啦 .. 我諗住大家會輕鬆d打啦 .. 點知個個都拎到波想自己起手咁 .. 又唔聽我講 .. 拎到就拍 .. 一係就hold .. 完全無球隊意識 .. 一盆散沙 !! 個時已經夠興o架啦 .. 咁咪忍住囉 .. 好啦 .. 點知走快攻 .. 有條友係我後面一野打落o黎無foul喎仲要落o左地隻手都擺係我個膀頭上面 .. 嘩 .. 真係頭把火燒埋o黎咁咪一野"thing"開佢囉 .. 嘩 .. 咁就開始o黎料啦 .. 其實佢個時講o左sorrie不過我又點會因為咁而熄火丫 .. 其實我嬲唔開佢事o架 .. 之後有罰球射 ..
我居然亂咁射o左個兩球佢 .. 而家諗返都覺得好浪費 .. lee兩個係自出娘胎以o黎最垃圾o既兩個射球 .. 真o架 .. 之後咪嗌換人換o左自己入去囉 .. 我坐係到o既時候 .. 見到係咁比人入波 .. 個心開始覺得"係時候要做d野啦 .. 冷靜d啦頂 !" 於是就再次上到場上 .. 情況當然有變啦 .. 最後個4球罰球都係由我射 .. 而且我冷靜地射入晒 .. "近"呢 !!

第二日 .. 好內疚+後悔點解自己可以咁無忍耐力 .. 於是唔開心o左一日一夜 .. 本身我應該係最冷靜先o岩o架嘛 .. 我居然咁 .. 好在 .. kenneth o既來電同香港o既包裹比o左我好大o既安慰仲令到我好返晒tim .. 多kenneth同家兒同米哥 .. 講開個包裹真係要講講 .. 入面有咩呢 .. 首先有我要送比人o既咭啦 .. 有家兒的一封信啦 .. 佢買o左舊我至愛o既lego比我喎 ..
我都有d突然 .. 係籃球lego o黎o架 .. 超開心呀 .. 多謝晒 .. 仲有兩本jumpshoot ~ 跟住就到米哥啦 .. 佢送咩呢 .. 勁囉 .. 加下因為佢有錢 .. 所以我都好愛落o既 ~ 佢送o左件Slazenger o既polo比我 .. 價值HK$280 .. 點解我會知呢 ?? 哈 .. 堅囉 .. 個價錢牌仲係到喎 .. 仲要大大隻字係到都唔知係咪特登唔拆比我睇佢用o左幾多錢o架 .. 得啦得啦 .. 知你買好野比我啦 .. 多謝晒啦
得未呀 ?? 哈 .. 不過更好更令我驚喜同驚訝o既係lee份 .. 大家記唔記得我最最意o既nba明星係乜水呀 ? 係latrell sprewell呀 ~ 米哥成世人最佳之作就係買o左個sprewell o既bubble head"搖頭公仔"比我呀 !! 係美國好愛歡迎o架 .. 真係感激不盡呀 .. 頓時將我個陣o既唔開心一掃而空呀 !! 多謝晒 .. 亦都因為咁 .. 本人亦宣佈的將會買一條孖煙囪送比米哥作為回禮o既 ~

哎呀 .. 個球證course仲未開到呀 .. 點搞o架 .. 唉 .. 失望 .. 都唔知幾時先可以做呀 .. 另外一個好消息就係如果我個fd間網吧開得成的話 .. 咁我就有part-time做啦 .. 做咩 .. 做睇場呀 !! 哈 .. 即係好似香港d人咁囉 .. 做針茶第水囉 .. 阿二呀 !!

話時話呀喂 .. 幾時父親節姐 ?? 澳洲父親節就到 .. 不過都唔知幾時 .. 知o既唔該講聲比我聽 ~

咁呢 .. 我寫網上日記短短o既一個月 (大約) 裡面已經有超過一千人o黎過啦 .. 多謝晒大家咁捧場呀 !! 小弟以後自當盡力去寫o架啦 ~
為o左表示謝意呢 .. 就送上lee一條題目o既 .. 問題係 .. 大隻大象呀 .. 咪會生bb o既 .. 咁小象一出生 .. 身長幾多呢 ??
以你地班友o既智慧肯定又話難呀 .. 好難呀 .. 咁我都知o既 .. tips係:幾多cm呢 ?? 知道o既朋友請打電話o黎澳洲答我 .. 答完即刻收
線 .. 我都唔想浪費你地daddy&mommy辛辛苦苦搵返o黎o既錢 .. ok ? 記得答條問題啦 ~

下回預告: 將會有一篇幾有趣o既研究"可以見文章啦"同大家分享o既 .. 萬勿錯過啦 !!

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文