24h購物| | PChome| 登入
2003-07-23 14:06:37| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

" My sore game "

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/7/2003 HKT 7:14 寒冷耶~~~

其實今日要打返4,5日前o既野 .. 本身之前打o左o架 .. 點知噤錯o左一個制 .. ><
唔緊要啦 .. 唯有同自己講練下速成囉 .. 好格硬呀個藉口 .. 哈哈 ..

我記得打lee篇野之前個晚 .. 睇返d朋友o既日記 .. 突然間覺得d fds全部忘記晒我
事實上都有啦其實 .. 枉我仲成日掛住自己d fds .. 真正o既朋友真係好難先搵到 !!
所以我覺得將朋友分級係o岩o架 .. 因為唔係種種朋友都一樣 ..

Year 11 2nd Semister Term 3終於開始啦 .. 又係讀書o既時候啦 ..
今個term有10個禮拜 .. 都唔係好多姐 .. 之後又放假啦 .. 之前同某d fds初步決定
9月放假o既時候去悉尼(Sydney)走一走 .. 正呀 .. 真係未出發就先興奮呀 !!
而上個TERM O既成績都尚算可以 .. ESL拎B tim呀 !! 不過未滿足啦梗係 ..
而且個阿sir話我可以拎A tim呀 .. 如果我上堂投入d o既話 .. 哈 ..
不過maths又肥o左 .. 估唔到o黎到澳洲 .. 數學o既命運都係一樣 .. 無法改變
但係我將會係lee個term加倍努力 .. 成為至少拎一個A o既學生 !! 相信我 !

另外 .. 有位我母校o既外藉老師 .. 佢又讚我啦 .. 好開心呀 !! 佢讚我d乜 ??
send msg或者e-mail或者MSN問我啦 ~

好啦 .. 又係時候報導下我係到o既籃球生活啦 .. 上個星期3 .. 我有傷在身呀 ..
不過因為幾個禮拜無去個隊打所以上個禮拜去o左 .. 我同我d隊友講 ..
"i can't run tonight !"但係 .. 到o左最後 .. 我地贏o左呀 .. 之前連輸4場o架啦
而且我拎o左22分tim呀 .. 我都唔知點解 .. 特別醒神 .. 好似當年Jordan發燒 ..
都照拎四十幾分 .. 好正呀種感覺 .. 我個隊友仲叫我"sensational"tim呀 !!!
我無令 主失望呀 .. 因為係佢賜比我有籃球o既恩賜同比我可以打lee場比賽o架 ..

見個幾日咁開心 .. 整返條問題呢 .. 問題係: 邊種鳥類能夠分辨出藍色o既呢 ??
提示: 唯一一種o架姐+聰明o既 .. 答就係留言答我啦 ~

好啦 .. 打住咁多先啦 .. 家樂咀報導 ~

台長: 尚未設定
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文