24h購物| | PChome| 登入
2003-03-13 00:40:53| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

=3月9日=

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然過左好耐,但係呢一日唔記低係唔得架.之前講過我比人屈打籃球比賽,終於打完啦,呢日原來過得好快樂架.

3月9係星期日,我已經連續無番3個星期教會崇拜啦,極其內疚之餘,都唔知有乜感覺啦.不過番教會,始終比我有滿足既感覺,好充實~︿︿...




其實未打比賽之前,我好心不在焉(我竟然覺得你會來睇我比賽,真係傻!)狀態不足既情況下打架,無得解,唔鍾意就係唔鍾意,籃球場比我既感覺唔多好,不過點都要練ball,熱身,vivian 話陪佢,無計啦,難得佢幫我打,仲咁有心tim~點會唔陪呢..

一落到場,我開始有feel 啦,好有壓迫感呀,原來打籃球比賽既feel係幾好架bor,當自己既隊友入ball,自己心倩都好興奮.雖然其間我不斷比人撞,加上自己搏,搞到自己整親,不過好小事呀~(我一定記住河平o個2個人!痴架!)我竟然不自覺咁投入呢短短既20分鐘...

『B...』一吹雞..終於完左場比賽..o個陣真係好開心,因為20分鐘,對於一個少運動既JUNE 來講係勁辛苦架.我仲記得中途比人調左出來,雖然有d 開心,可以比我抖一分鐘,不過當我見到vivian 自己一個o係出面打緊,我就好唔忍心!(因為佢仲O係出面,無得抖,內疚><)好在導師最後都比我出番場,之後再贏埋...

我地富平(富山平安福音堂)始終都係勁d~贏哂4場比賽(中小學組,大專組,司事組,在職組)~

總之3月9日呢日真係好開心,不止呢場比賽,因為有你地都來睇一場咁悶既比賽,我好開心見到你地來搵我,多謝哂你地..."小"麟,賢同家~

呢次比人屈,到最後,呢日係過得好開心~所以比人屈都算數lu~

台長: JUNE
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文