24h購物| | PChome| 登入
2005-08-13 17:17:49| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

JUNE既--2005年中學會考放榜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

各位,小妹終於放榜啦!!! 等等等....終於等到8月10日啦!!

其實o個日大慨係咁既.....

首先,7點鐘到左mac 記啦,未見到大家,我自己坐o係度,我諗番起上年,大家一齊等放榜,大家有唔同既心情o係mac記食早餐,點知..到最後竟然得我一個升唔到原校,個成績仲要.....唉..諗番起,你都咪話唔辛酸呀!

之後大家陸陸續續來到,雖然viv 同小麟遲左少少,但係我真係一d 一d 都唔介意,因為係因為我,大家先要晨咁早起身bor,所以根本唔駛唔好意思,ok?! 我係mac 記見到有不少中5 既同學都有去mac 記,但係唔夠我呢度人多,計埋自己,我地早餐團有11人(Jireh好有心!臨番學之前來同我加油!開心 ^^) 哈哈~~邊有一個早餐團好似我呢度咁多人!我同人講,我雖然可能o係會考輸左,但係我有班老友陪我放榜,我已經贏哂!我o係mac 記已經好威啦~~(請容許我因為有呢班朋友而咁開心!!!)

番到學校,我已經有少少緊張,我即刻諗番來上年既情景,好驚...歷史重演!!
最後..梁sir同ms 崔神色凝重咁入來,見到梁sir 個樣..我已經全完feel到我自己一定考得好差,....我已經好叻女啦,上年未夠8點已經開始喊,今年8點15分,派緊成績單我都仲未喊,派到仲有10 個就到我先開始喊即ma~我一拎,已經唔敢望,我差少少少就睇錯分,我好冷靜咁番埋位拎袋,開門出去...一見到佢地成排咁企o係度..我就更加喊到收唔到聲,其實我真係有少少腳軟,我"mou" 左o係地下,o係咁喊,我o個陣睇野唔清楚,依稀記得佢地見到我,佢地呆哂...仲好似(其實已經比我嚇親左!)比我嚇親!我mou 左o係度,我比左張單佢地睇,佢地一睇.....呆哂,之後開始講啦"你無野呀ma?!leung xx,你知唔知你自己考成點呀?!" "你嚇死我地啦..." 等等等..之後wingyi 讀比我聽,我無諗過我真係有張full cert. at least econ. 又比我合格啦!其他真係考得唔錯,感謝主!

之後其實我都好擔心,我驚我排到好後,無我想讀既offer,咁就慘啦...我好驚我要讀通識,因為我覺得自己唔太係讀通識既材料.等interview o個陣都仲係好緊張,唔好話我啦,陪我等結果既家姐同朋友,都好緊張..雖則我同ms chan講,希望佢執多件入hist .不過....anyway,一入interview room,ms chan 話"請坐,1st choice ok,收你,成績單,搣紙!過程唔駛10 秒! 一出room, 即刻攬住家姐,開心死我地2 個!! 見到家姐開心個樣..我知道今年..終於無令到屋企人失望.見到班朋友開心o個個樣,見到我考得唔差,仲開心過佢地自己放榜,我都好開心...因為我今次既成績,無令到佢地失望,唔駛再為我緊張..見到呀sir miss 都戥我高興,個個都恭喜我,今年都無姑負佢地咁睇好我!!

不過唔好意思,要班朋友等我食反,因為我地班f.6要同校長有一個好簡短既聚會,最後1點幾先有反食!同大家一齊食反真係好開心,大聲講,大聲笑,搞到間野好似剩係得我地呢枱食咁濟,全完無諗過我地大聲到嘈到人,
哈哈~

最後都係所有人話俾我知,我真係有書讀,o係番自己學校讀,我先覺得自己唔係發緊夢!上年..我望住入hall o個道門,見住個個開開心心入去hall 做中6 註冊,我戥人高興,但係見到自己唔爭氣,差一步咁多,入唔到就真係入唔到!到而家自己終於可以堂堂正正入去,個種極端既感覺,真係有d 悲喜交集...剛剛過去既大半年,捱捱捱...終於捱過去啦!

anway... 多謝哂.. 好耐都未試過點名多謝啦..
多謝..(排名不分先後):早餐團-賢賢,家,viv,珊珊,wingyi,Benny,大a,雞,小麟,Jireh

8月10-13日恭喜同關心我既朋友:BOBO,權叔,瑺欣,居生,輝,輝媽媽,波子,yick,Lai Wah姐,西瓜,粉B,yoyo,細佬子謙,Alex,William,Ada,
李梓,Kami,Ling,Fa(tabitha),Fu,Mcmug,校工(明哥,雁姐,呀叔)梁sir,ms lee, 陸sir,ms tin, ms tang,林sir,王sir,ms kwok,ms chan x2,校長,
春哥,煥,肥禧,Nelson,Lok,ka蔚,賢賢媽媽,viv媽媽,芝芝,芷ying,雞鈞,Billy Sit,張Shi,sensei,nakita,miu,yuk金哥,(希望無打少.打少既真係好對唔住!當然唔少得默默鼓勵,支持,為我祈禱既所以人,雖然我未必知道,但係衷心多謝)
仲有...爸爸媽媽家姐d 朋友,同事既問候..


在此...多謝一直支持JUNE既人....感激..我會以行動多謝大家,努力讀書,做個好見証!

台長: JUNE
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文