24h購物| | PChome| 登入
2005-09-11 22:35:10| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一星期...迷茫

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

只係番左一個星期學,我已經感到前所未有既壓迫感啦,以前個個人都同我講,我既壓力來源係來自我自己,而家,我既壓力來源除左我自己,仲有身邊既人"賜予"俾我既~唉....好大壓力,個腦一片混亂..

我唔識同人講,我想打出來,但係我唔知道應該從邊度講起,又或者,我跟本係無中生有,無壓力?似乎唔係.點樣講哂我心入面既說話出來?唔識講.好迷茫.但係又唔可以講我讀唔到中6既課程,到現時為止,我都應付到.但係...無形既壓力好似包圍住我,我想表達出來,我想解決我所有既問題,我想輕輕鬆鬆,但係我而家感覺到我連抖啖氣都好辛苦,個腦不斷o係度諗諗諗,諗到?啦..就訓著...到第二日,又來過..週而復始..
點呢?應該點好呢? 一個星期就已經係咁啦,點好呢?

可唔可以搵人得閒聽o下我up野呀?不過我唔知到時我up左呢乜出來,又或者只係亂up.只係..俾我講o下野,好嗎?
慢慢地..靜靜地...俾個機會我.....
過左一個星期..我講得最多既說話係..."唉........~~"

今次唔駛借膊頭,剩係坐o係隔離,又或者,拎起個電話筒,蓋住其中一隻耳仔,慢慢地;靜靜地;耐心地;聽聽手執電話筒說話既o個個女仔?

P.S.
-好朋友賢賢病左,雖然係小病,但係我都好擔心!
-嘉蔚今日生日,傻妹,生日快樂呀!
-呀輝呢排唔知點呢,衰野,自己一個O係O個邊,錫住自己呀,唔好要我掛心你啦~我唔想你唔開心.
-希望珊珊,雞,KA諗好JUPUS既野啦,唔好咁擔心.
-希望Benny同小麟努力o係自修室溫書,有無窮既精神,我遲d join番佢地啦.
-希望受浸左既弟兄姐妹作個好見証,宣揚天父既大愛~我地一齊努力,希望終有一天o係星期6見到大家.
-VIV 要俾心機,唔好偷懶呀,不過要抖多d 呀~

為到家人,好朋友,弟兄姐妹,同學既所有問題,煩惱,健康,學習,工作祈禱!

*"神是我們的避難所,是我們的力量,是我們在患難中隨時的幫助"* 詩篇46:1

台長: JUNE
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文