24h購物| | PChome| 登入
2005-04-23 00:25:34| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後架啦...(請CLICK!)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

仲有10幾20日就來料啦...第二年既會考來啦...話平常心面對wor,假架!好難做到既!比心機讀書,聽過無數咁多萬次,我都真心多謝過大家,好多謝大家咁關心我,但係比心機,同努力,之類既野都要靠自己架!不過我以估今年一定好過上年,因為有神緊緊抱住我,同我一齊考,我深信不移,不過o係準備考會考既日子,真係唔易過架,有d 事仲令我手足無措,得個驚字,好驚,無諗過會發生d咁既事,不過都有d 令到我開心,幾句既說話,我都好開心lu~好壞既回憶我都有.

雖然好耐都唔會見到大家,更加唔會有太多既聯絡,但係我深信大家來得我呢度,都係支持我啦,o下話?大家如果睇到我既說話,可唔可以留個言支持我過渡呢個會考呢?!我好想當我溫到支力,都會o係日記既留言板有留言比我,好想架~等我知道我呢段日子可以更加易過,當係精神上支持我啦,不過有好多既朋友都有行動上既支持,在此謝過,幫我,陪我,tump 我開心,教我,撐我,多謝哂,來緊20多天既日子,我會自己比心機行架啦,放心,一個全新既JUNE 已經(爆)開啦.

哈哈~~雖然唔夠時間讀,但係我會盡我最大努力,因為我知道"WITH HIM(JESUS), I KNOW I CAN STAND!" 係基督徒既朋友請為我會考,精神同埋健康祈禱,我星期3 要去睇醫生,希望我無事啦...有D 驚...有事發生,希望我呢D 叫小事啦...唔係基督徒既朋友都請試O下為我祈禱,唔為我都得架,為O下自己LOR,神一定會聽架,只緊要最後講"奉我主耶穌基督既聖名祈求,阿們!"咁就OK 架啦,信我啦,佢會為我地預備架啦!

記住,請大家得閒留幾字比我~我唔係真係自閉到有精神病架啦,我講真架,呢排都有發惡夢,成日行行O下向後望,以為有人O係我後面...痴哂線~^_____^"


5月24日前既最後一篇,大家保重!我會為大家祈禱,放心! ^3^

台長: JUNE
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文