24h購物| | PChome| 登入
2004-08-21 14:37:42| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《 港龍航空 》之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日朝早上完堂之後(仲要係早走左15分鐘),拿拿聲搭車番中心集合,慘,今日無正餐食,剩食包包….點知…早到…得恩信同LUMLUM,點知…..2點都未齊人…無奈…早知慢慢低食LUNCH 都仲有時間剩…我仲擔心遲到唔會有人等TIM…多餘…


好啦…最尾都成功出發…最搞笑我地上錯車,van 仔就van仔啦,不過係前面o個架至真,好在我上左車,就拿拿聲下車,坐都未坐!好啦…之後就一行n咁多人去港龍航空參觀啦~~難得有機會去wor,原本唔想去都比爸爸叫到我去~因為呀爸話機會難得,而且又唔係貴,無洩底呀ma~

(今日天氣唔錯,心情又唔差,事關尋日同賢賢+輝輝行街街,哇哈哈~o係mud 記食到痴左~)

好,講番呢度…個公關大住肚既anna 姐姐好pro咁介紹佢個屋企--港龍航空比我地知…講得又好詳細wor,不過我真係好唔忍心見佢大住個肚陪我地行咁耐,雖然佢搭車立,但係呢個係佢既job ,所以我先覺得佢更加pro 呀~哈哈~

我地首先去train 機師既trainning simulator.個2舊野好似UFO 架, 但係唔影得相呀,唔係都影比大家睇架!之後就去空中服務生同機師休息的地方呀,office呀,但係無野睇架…d姐姐,哥哥唔靚既..爭d wor...唯獨是呀外國人既機師係幾型wor,哈!仲有機倉呢..我第二次坐business class呀,好開心呀!!最後就去睇遇難o個陣用既逃生滑梯,原來真係好大舊架…希望我有機會搭飛機,唔會有機會用到佢.^^”

好在…今次都有收獲,影左唔少相..但係仲係唔夠喉lor…比我影多d 就好啦~~都影得唔盡興,我以估..如果viv係度,一定會叫我狂影~哈哈

台長: JUNE
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文