24h購物| | PChome| 登入
2004-05-16 13:49:00| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我愛香港1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年開始做補習, 賺些少零用幫補. 做了幾份, 不算是特別有經驗, 看到我的學生, 真係有些百感交集, 香港教育制度真是害人不淺!

其實我都幾贊成填鴨式教育, at least 我聽過好少例子 (除天才) 會自動自覺學習. 小孩都係喜歡遊戲機和電視. 問題在於 : 先生質素和教學內容

先生質素, 唔知而家的先生怎樣呢? 我那個年代的先生可算是幾差. 師範畢業, 字都唔識多隻, 權威不能被challenge. 這些舊先生, 不願自我增值進修, 不肯考基準試 (未聽過有一個師字尾既行業唔駛自我進修), 電腦唔識用, 暑假唔駛返學, 每月豆成2皮野, 只不過早少少起身, 遲少少放工. 話改好多功課, 考好多試, 個d gum既功課之唔係機械式answer? 我幫你改你比2皮野我呀不如. 從來未聽過gum荒謬的bullshit.

教學內容. 我唔明點解d content弄以悶得gum緊要. 唔怪得D學生高分低能la, 本身個syllabus就係低能 (出paper個個都係). 20年前d paper x gum 深, 而家出一樣既paper, 我唔信無人tackle 唔到. 如果d syllabus 本身係學d 深少少既野, 學生的thinking都好少少呀? 六年班, d英文係度勁做埋d無聊野, 學咩mc, open cloze? 只係狂體reading就夠la. 仲有, d英文老師真係只夠英文, 個d native先生, 被人叫去教英文grammar. 學grammar搵本書學到得la, 要個人係要學佢既horizon, 外國既culture, idioms…緊個鬼老學tense, 痴線.

英文唔學拼音又係敗筆, 連大陸的人都學啦, 攪到d 學生學既唔係English, 係Hongkonglish. Accent錯到離曬大譜. 學左d無人識聽既英文.

如果香港學生背書gum叻, gum填鴨. Fine, 點解唔叫佢地就去背d 經典詩詞? D人話悶, at least 背呢d好過背個d 水的希望, 同小學d 底能課文. 而家個syllabus又話唔重背書, 我諗重大擠. 連香港人最另既一點都整走埋, 創意唔夠人打, 書又唔識背 (聽朋友講香港中小學生去到外國好叻, 因為背書既低加上外國既創意空間可以成才). Ok, 你話d人唔看課外書ma, 只係d家長逼d學生死溫syllabus ma, 呢個事實都改變唔到gala, 點解唔比d 經典佢看? 中七中國文化, 話明學中國文化, 學金耀基, 吳森呢d 九流學者既文, 有魯shun, 有孔子一大埋人既文又唔讀, 選埋d 垃圾野比d學生讀, 6課文加埋仲少過論語la, 不如考論語, at least我可以同d鬼老講我係中國人!

下次再講

Ps. 其實電視節目都係, 唔知點解外國的兒童節目好creative.

台長: Joseph
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文