24h購物| | PChome| 登入
2009-05-01 22:27:04| 人氣756| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

筆仙

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔好以為我講鬼故....又係時間去證明比你地看我真係一個好鍾意買無謂野o既人!

唔知幾時開始, 好鍾意買d 好靚o既筆. 我呢d 做老師o既, 成日都要寫野, 但係, 我買左d 筆通常都係唔捨得用, 真係買來靚架jar..... 當人地係度買mont blanc o既時候, 我仲係喜歡我o既hello kitty....-_-

my hello kitty collection

mount fuji 限定版

hello kitty o係隻溫泉蛋裡面...係咪好得意呢!

上次去旅行o既戰利品...京都清水寺限定

奈良限定....kitty in 小鹿bambi...

大阪限定......係章魚燒呀!!!! 得意到暈!

神戶限定....一心想住係hello kitty 牛....點知...無o既.....我都唔明點解係一件cheesecake...我對神戶o既了解...除左牛之外...其他野係零!!!

好難得拆開左來用....唔記得左係邊度限定lu....淨係覺得放左kitty o係碗麵度好好笑...

又係mount fuji...不過呢支係鉛芯筆

一看到就覺得靚o既一支筆...又係去旅行o既戰利品....好似有d 價值不菲...

來自switzerland o既牛....gigi 發明左"泊好隻牛"之說之後, 就愛上牛....

呢d 筆....絕大部份都唔捨得用! 無錯, 我真係癡o既!

台長: 瑪姬

您可能對以下文章有興趣

人氣(756) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文