24h購物| | PChome| 登入
2008-03-29 01:30:41| 人氣103| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2008 Easter 之 與牛牛的約會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期六同牛牛去街, 行返我地讀書時代最愛o既festival walk...好有走堂feel! 一心想住出戰armani, 點知我好白痴, 無看到新產品登場時間, 最後撲空了! 唔緊要, book 左時間下星期再去過! 跟住我地就開始shopping....買左好多野! 由skincare 到cosmetics 到衫都有買! 我o既洗錢能力真係驚人! 之後去左看江山美人, 唔知點解套戲明明係戰爭愛情片, 我地就o係d 唔適合o既位笑左出來, 不過呀子丹兄真係型到不得之了....比我就揀虎哥啦!


之後, 我地再出戰尖沙嘴, haha! 買唔到野wor! 去左wonderland 食晚飯, 好滿足呀!

ps...o係festival walk 見到mcmug 玩ice skating! cute 到爆!

台長: 瑪姬
人氣(103) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文