24h購物| | PChome| 登入
2007-06-18 21:10:24| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呀姐生日快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

仲記得三年前o係一個中一班主任會議初次見到呀姐, 心中第一時間想, 呢個miss 咁靚o既? 不過好似有d 寸, 最好都係唔好惹佢啦! 等佢同我講野我先算啦!

點知, 三年之後, 佢竟然成為左我o係郭中其中一個最最最好o既朋友, 好喜歡同佢一齊去癲, 去喪玩. 除左玩之外, 佢仲會o係工作放面比好多建議同叮囑我, 可能, o係佢眼中, 我仲係一個入世未深o既細路女, 所以, 有好多野都要佢提我點做同埋要用多角度去分析每件事o既好與壞, 點先可以o係咁殘酷o既工作環境去保護自己. 我能夠o係郭中無風無浪咁過左呢三年, 真係要多得佢, 因為, 當我d學生出事, 佢一定會第一個來撐我! 甚至幫我搞掂!

仲有o既係, 呀姐絕對係一個觀人於微o既人, 我有唔開心, 或者對眼喊腫左, 佢永遠都係第一個發現o既人. 佢會用佢o既"funniness"去令身邊每個人都開開心心咁返工, 就算佢病, 都會病住咁funny, 所以, funny queen 呢個名係屬於佢o既!

今日係呀姐o既生日, 因為佢好多人約, 所以上個星期五我地幾姐妹已經幫佢慶祝左lu! 希望佢喜歡我地為佢安排o既一切同埋窩心o既禮物啦! 生日大快樂呀!!!!祝你心想事成!

本來想post 一張我地o係餐廳影得o既合照, 但係小芝話唔好....um....咁我就post 我o既最愛送比呀姐做生日禮物啦!

台長: 瑪姬
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文