24h購物| | PChome| 登入
2007-08-04 01:03:51| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重聚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來想先分別寫返近期看左o既兩個大製作 : 不能說的秘密同埋harry potter and the deathly hollows o既感想, 不過, 我都係想寫左今日一個特別o既function先!

好難得, 今日約左八個大學同學出來食飯, 有kathy, 比比, 牛牛, 花, 云妮, 席, 圈, 瘦家豪. 因為大家都有大家o既工作, 好忙, 特別係要就返比比同埋云妮呢兩個成日飛來飛去o既美女, 再加上名師呀席成日都係o係我地食飯o既時間做o野, 所以我地九個人約齊出來真係好難...今晚真係多得呀花, 能夠約晒我地出來, 真係好開心...

我成日都覺得, 出來食飯, 重點係你身邊o既人, 好味o既食物只係一個bonus, 雖然我地今日去左一間又貴service 又唔好o既黑店, 但係, 我仍然覺得好開心, 大家update 下大家o既狀況, 發覺, 原來我地之間大部份人都無mud 變(唔係個樣啦!), 我發覺大家o係畢業之後都好似揀o岩左一條屬於自己o既路, 我真係好"鄧"大家高興...今晚真係好開心...期待緊我地八月三十一號譚魚頭之約!



台長: 瑪姬
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文