24h購物| | PChome| 登入
2007-04-22 22:45:25| 人氣254| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘉道理農場一日遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日過左一個好健康o既星期日, 無訓到下晝, 無去shopping, 無大魚大肉...

今日九點幾去左嘉道理農場, 其實呢個農場好近我屋企, 搭車十分鐘內一定到, 但係o係呢度生活左二十幾年都無去過, 今日, 終於都可以同屋企人同埋媽咪o既新朋友elaine 去行下...

其實, 呢個農場並唔係話o個d 只係種下菜同埋養下小動物o既普通農場, 佢occupy 左成個山頭, 可以比人行山看風景, 仲有d 非一般o既小動物看添...

今日九點幾去到, 搭左佢地o個度安排o既專車上到山頂, 上到去真係好舒服, 因為天氣唔熱, d 風吹到來好涼, 空氣好好...之後, 我地就沿住個山行落來, 其實, 我地搭車o個時已經覺得d 山路斜, 同埋我地真係去到好高o既地方, 所以, 其實就算行落山都幾累. 不過, 同一班人一齊去都好開心, 因為可以一路傾一路行, 途中仲可以見到d 好靚o既花草樹木, 仲有d 小動物, 真係幾大開眼界呢!

去到山腰, wah.....見到鹿呀...仲係有好多隻, 另我想起想當年同winnie o係澳洲一齊去sunshine bay看鹿, 估唔到香港伊家仲有鹿呀....當然, o係途中仲見到好多小動物, 有好恐怖o既蟲, 無見過o既蝴蝶, 一大一細癡住左o既青蛙, 仲有一對拎住蛋o既蟻軍隊...最重要係差唔對行完o既時候見到好多之前無想過見到o既鳥類, 有真係好英o既鷹, 有從來都無見過同埋唔同品種o既貓頭鷹(真係好開心, 我想起harry pottero既hedwig), 有好似科莫多龍o既蜥蜴同埋識向人微笑o既龜...aiya...爭d 唔記得左四五隻個肚大到dum 左落d o既花豬準媽媽....最後去左買十五蚊六隻o既雞蛋, 好貴, 不過o個度mud 都係有機o既, 所以我覺得呢d 都係值o既, 因為唔同出面o個d 農產品...呢樣又話假, o個樣又話有毒...同埋, 我地一路行都會見到佢地d 農作物o係邊度種出來, 知道佢地o既來源, 所以, 一定係健康之選啦!

由九點行到差唔多十二點, 之後就去左附近o既凌雲寺食齋, 清清地, 幾好呀!

兩點到返到屋企, 個人都幾累沖左個涼之後就訓覺, 一訓就訓到成七點幾食飯...

今日真係好健康...下次學校搞outing...我一定會提議去嘉道理農場, 學生一定會學到好多o野!

相@重點係個大斜路

台長: 瑪姬

您可能對以下文章有興趣

人氣(254) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文