24h購物| | PChome| 登入
2007-03-15 21:19:51| 人氣147| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

籃球比賽2007

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講返琴日, 除左上晝要drama 之外, 放左學之後仲有中三班際籃球比賽四強賽同埋冠, 季軍戰...呢兩個event 0係同一日舉行真係羅我命...

為左呢個籃球比賽, 我特登0係星期日叫左中學d 朋友仔返來同佢地練下波, 希望佢地可以打得好d...0係四強賽對3B, 估唔到佢地咁努力打都係輸左, 但係我真係好appreciate 佢地為場球賽所付出0既努力, 其實佢地都打得好好, 不過人地又真係防守同進攻都好出色.

之後佢地就收拾心情0係季軍戰對3A, 我覺得兩隊都打得ok wor, 當然, 我就一定撐自己班架啦, 看呢場比賽真係興奮到個心都跳出來, 最後我地都係贏左, 羅第三都係好叻架啦! 唔知琴日係咪太過失儀, 今日副校0係早會宣佈(注意! 係對住全校)比賽結果0既時候講左以下0既一番說話:"琴日中三班際籃球0既結果已經出左來啦, 季軍係......., 琴日0既戰況真係好激烈同緊張....我仲見到有miss興奮到跳起, 跳到雙腳離晒地(跳就梗係會雙腳離地啦, 咪玩啦!)..." wah...佢講到咁, 仲唔係講緊我?! 全場除左我一個miss 會癲之外, 仲可以有邊個? 好"火羅"lor!

最後, 我要同奎, 龍, 榮, 軒同嘉講....多謝你地為我地班所付出0既努力, miss 真係好欣賞你地0既衝勁. 仲有, 看你地打籃球勾起左miss 讀書時係籃球場上美好0既回憶, 真係唔該晒wor!

相@3E...THE BEST TEAM OF ALL!

台長: 瑪姬
人氣(147) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文