24h購物| | PChome| 登入
2007-08-13 19:06:25| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

關於這個問題...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Dear lover~
I just can say... I’m very suprise when you say
am I ready to marry...
the true is... I would like to...
but my parents told me before...
aspecially my father...
he said everything wait after my graduate
maybe you will ask me what I mean about this conversation
than... I will tell you at the right time.
給我最愛的小謙~
昨天我真的有嚇一跳@@a... 關於你問的那個問題...
老實說... 我還沒想過這個問題耶@@a...
因為... 我想說我爸都很堅決的說
什麼決定 都等到畢業後再說!!
所以我也沒多想什麼了^^a...
不過關於這個問題 我會好好想想的@@~
昨天你講完後我一直在想的說@@a...
好奇問問你唷...
你怎突然想到這個阿@@?
還是你已經想好久囉...@@?

台長: 蔡小謙
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文