24h購物| | PChome| 登入
2013-04-26 06:49:05| 人氣7,736| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【All This Time – 就是這回了(Tiffany – 蒂芬妮)】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

All This Time – 就是這回了(Tiffany – 蒂芬妮)】


All this time
I knew someday you'd need to find

就是這次了我明瞭你需要發現
Something that you left behind
Something I can't give you

那些你拋在腦後的東西還有我無法給你的一切

All these tears
And like alight love disappears

所有的淚水正如消逝的灼熱的情愛
But hearts are good for souvenirs
And memories are forever

『心』正好作為紀念,且回憶是永恆

All this time
All in all I’ve no regrets

就是這次了,我對一切毫無怨懟
The sun still shines the sun still sets
The heart forgives the heart forgets
But what will I do now with all this time

日昇又日落,『心』會寬恕『心』所遺忘的

但這次我將該怎樣是好呢?

One more kiss
Even though it's come to this
I'll close my eyes and make a wish

再吻我一次吧即便一切已走到這步田地

我仍會闔上雙眼並許下心願

Hoping you remember

期盼你會牢記

All this time
All in all I’ve no regrets

就是這次了,我對一切毫無怨懟
The sun still shines the sun still sets
The heart forgives the heart forgets
But what will I do now with all this time
日昇又日落,『心』會寬恕『心』所遺忘的

但這次我將該怎樣是好呢?

Say goodbye
Apart we'll make another try
But don't be sorry if you cry
I'll be crying too

道別吧!我倆會再另覓他途即使分離

但假如你哭泣也別遺憾因我亦會落淚

All this time
All in all I’ve no regrets

就是這次了,我對一切毫無怨懟
The sun still shines the sun still sets
The heart forgives the heart forgets
But what will I do now with all this time

日昇又日落,『心』會寬恕『心』所遺忘的

但這次我將該怎樣是好呢?

台長: JACK
人氣(7,736) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文