24h購物| | PChome| 登入
2008-01-31 09:02:07| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

。.嬲嬲嬲.。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真的..

我好5開心..
5知點解仲可以笑笑口對住你..

我知你中意開玩笑..
不過同我講笑就好啦..
仲乜要起人面前甘叫我喔..
人地聽到會點念咧?

其實我好想身邊嘎人覺得我好人..
我好真心甘對人..亦5介意你同我講笑..
其實你甘做間接性就中傷我啊?.
可能你覺得無甘嚴重喇..

唉..我知道某人係中意甘..
不過我5中意咯..我好介意人地點睇我..
既然講出來叫人地5講我聼好似係怕我嬲..
甘點解仲要甘講喔..

仲要有女仔係到..
雖然人地聼5明你地講乜..
不過問番..都覺得好笑喇..至少會係心到笑出來..
"原來某某人是粘過去的..真是的..老是跟著人家幹什麽?"
對啊..
我也在懷疑是不是粘著你..
答案是:不是咯..
但係..人地就會係甘念..

maybe..企起你隔離的確好大壓力雖然是朋友..

點都好..我係好珍惜你哩個朋友..
我念你都係..
所以..我無野..




我無資格嬲..

發洩下嘖..



舒服曬..


台長: 喂. . 吖君!

您可能對以下文章有興趣

人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊) | 個人分類: 烏雲蓋頂.. |
此分類上一篇:●○ e個世界無奇不有...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文