24h購物| | PChome| 登入
2004-08-04 22:20:44| 人氣45| 回應0 | 上一篇

雜記 by Tammy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  返工日記寫到一半就冇繼續落去,除左因為懶,更加因為放工時間真係好夜而且好tired,所以索性停左。到而家辭左職,做個總結係,「愛過方知情濃」,真係幾唔捨得d同事…其實呢份工都幾好0架,學到好多好多0野……but anyway,辭職後我又回復到普通待學青年一個,唔再係和記CS,又可以回到我正常生活,行街、返教會,過往兩個月好似去左玩一個trip咁…

  呢幾日入左長洲去教會camp,當初報名係因為湊熱鬧兼想去玩,後來入camp前個心態係想去靜一靜,而家返到屋企,得著當然就唔止咁簡單啦。Camp入面不斷反思神於我0既地位、自己同神之間0既阻礙,更深刻0既係再一次「感受」到何謂救恩……「感受」同「知道」唔同,前者係感性,後者係理性;而感性往往會比理性深刻。個camp site location好好,無敵海景,可以安靜自己好好思考,心靈感覺好充實。(For further details,可以搵我傾)

  另一方面,要感謝神俾我一班好可愛、又互相關心既弟兄姊妹,認真0既時候,大家會去聆聽對方,彼此支持鼓勵;但係一到玩0個陣,真係癲到難以想像~(剛剛阿Lu打俾我,講左個大概俾佢聽,佢0既comment係:「你地係咪基督徒0黎0架…?」)呢三日最經典莫過於隊dream team啦,搞到成日掛住玩豪情版~真係要多謝我班「roommates」啦~

  至於呢排唔開心既事,唔想提,不過我知道自己一定有走下去的勇氣……因為有!

Tammy
4th August 04

台長: friends一大伙兒
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文