24h購物| | PChome| 登入
2005-03-02 23:42:09| 人氣17| 回應0 | 上一篇

benda 家, 拜年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1 8 / 2 / 05 ( 五 )

好開心ar , 又到星期五, 今晚約左義工班fd 去 benda 屋企, 第二次去個度. 所以成日返工都係好普通ja , 不過用左一朝改好左個手辦, 希望唔會有咩收尾啦.  今日lunch 又冇飯拎, 原來今個星期我得一日唔係出去食ja 好waste $ 咁tim… 今日lunch 見到有零食物語卡既同事, 即刻搵佢借先, 因為有一套玩具好靚, 好想買. Lunch 同亞聰, rayon 落去買飯, 食米線. 等緊個時去左零食物語買野, $ 70 有成套, 好開心wor . 亞聰話番去kam 番, 我都有d懷疑wor> 不過都係成套買左 o . lunch 番去一食完野, 就拎哂佢地出黎, 整哂成 set係power case上面,  好開心 ar   ^_^ . monita 又超鍾意. 所以佢話佢比wor... 佢同jojo 都好少買野用公司$ 成日都係自己買... 我覺得唔係太應該既 不過我遲d都可能會咁. 


lunch 完, 心情都唔錯ar .當然又係畫下野等收工啦.放工fanny 話今日黎唔到, 發燒tim, 少左一個人同我癲, 好彩仲有tracy 陪我jer.去到火炭好早ja. 等埋 tracy, forty 我地就去左買野先. 之後有 亞wing , 龍, 華, ming同莊子, 佢地幾個都係d好特別既人. 一係事業發展好好, 一係就有d 好特別既理想. 仲以為義工完左有排都冇得見tim. 

上左benda 度同佢d 小朋友玩下, 睇下佢d 結婚相, 都幾靚tim ar.玩到 8點幾先落去食野, 去左佢樓下間茶樓食火鍋. 個度好大, 冇咩人. 人手都唔夠tim. 入到去d 人唔太禮貌, 原來得好少野食ja... 都算啦, 一班人都幾開心ar/ 佢個仔成餐飯都叫我地估野, 估親都係d文學野, 有d我都唔知wor. 第一次打邊爐食芋頭.都ok ar. 一邊睇電視一邊食飯, 第一次睇大長今ja. 都係各自講下讀書搵工之類. 食到十一點左右就走啦. 

好大風又好眼訓. 行過馬路, 唔知到左邊都有車黎, 行左一半, 有bit 一聲我就停左, 有架私家車係我面前衝過, 我個刻呆左, 比唔到反應, 好似好冷靜, 但係又唔知做緊咩咁. 第一次覺得人咁易會死.嚇死我d fd . 佢地都覺得我好似唔要命咁. 一路搭車其實都唸 緊頭先既心情. 如果我真係有事會點, 又唸起我身邊個fd琴日先講完保險野比我聽. 似乎我真係需要, 睇下幾時開始供啦. 都唔想有咩事, 身邊既人會好無助.

台長: 尚未設定
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文