24h購物| | PChome| 登入
2005-02-02 21:42:09| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

充實...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


星期日可以係屋企hea 下. 媽媽話想去旺角睇野, 佢好少叫我陪佢出去, 我都好少拒絕佢, 不過今日拒絕左. 可能因為忙左一個星期… 真係幾累. 想係屋企休息番一日先. 朝早都冇咩野做ar . 聽周杰倫演唱會. 好正ar ^_^ , 一邊執下屋咁. 好快就中午lo . 整埋野同屋企人一齊食. 之後就睇愛的肢解. 個然係有d深… 幾好睇, 我唸要睇多次先得. 仲有好多戲未睇. 之後就去返電腦度無聊下, 睇death notes , 都真係 幾好睇, 一向我都鍾意睇d古怪野/ 低b野. 今日好似有好多得著咁.

食完飯都係睇下電視, 上網之類啦. 11 點左右坐係sofa 都訓左loo.

24 / 1 / 05 (一)
星期一, 好tired 既一日, 又係番去畫下人仔. 又要改番手辦… 仲有唸新野, 突然有好多野等住我做咁. 不過星期一, 冇理由遲早ka. Rayon 今日考車, 我又靜左啦. 都係lunch 完同左程同聰去買下野食先輕鬆d ja. 成日都冇見過samson wor. Monita 話佢次次過親黎得都行開左, 真係咁好 ^_^ . 都係平凡既工作天. 不過好多野要改番, 真係要令自己學得細心d 先得. 以前功課可以得過且過. 有d 位覺得工程會幫我就. 原來好多野真係唔得. 我怕我又會得罪人tim. 電子同工程個邊我都唔知分工同次序. 整左電子又冇拎去見客, 而家又要整番出黎… 好似玩左人咁tim. 我真係要比多d 心機係度學野先得啦. 唔係我留多一年都學唔到野….

26 / 1 / 05 ( 三 )

又係畫人畫成日ooo . 今日monita 佢地問我地 會唔會同佢地一齊食團年飯, 分兩餐, 一餐同幾台同事, 一次就會我地個堆人. 我地講真就當然想自己一堆算啦. 去飲茶又貴, 又食唔飽, 又係同番自己個幾個人傾計, 不過係唔係應該識做d , 當係聯誼下, 不過我d 同學都唔去, 咁我都冇咩意思去loo. 今日畫到以為差唔多, scale down 左d 野原來唔得tim…. 都係聽日再整左一朝loo.

今日放工約左hehe 佢地唱k . 由12 月頭開始都冇見過佢地啦. 好多年冇試過唔同佢地一齊過christmas. 好彩佢地約左6 : 30 係港晶, 我都係遊一陣就得. 佢地叫我入去等, 唔駛周圍行. 咁我上左去, 個度都冇咩人. 我就入左間房等佢地. 一個人係k 房… 好似好寂寞咁. 都唔會唱歌啦. 點d 古巨基既 video 睇la. 之後 知桓, hehe , 聰, pui 都到loo .出去食下野, fanny 同judy 都黎埋, 今日最衰suki 同其其 唔得閒啦. 唔係就會仲熱鬧. 話唱到 9:30 … 個度既野食比我想像中好食左. 都唔係第一次去唱k buffet . 不過個度既野都算係咁啦. 唱到10: 30 先比人趕, 我地個個聽日都要返工, 所以就一齊搭火車返去啦. 原本唸住搭去尖東站有得坐, 點知搭到去架車唔開. 好彩對面車都有得坐.
一齊搭火車好開心wor. 咩無聊野都會講, 都會笑一餐. 佢地幾個男人淨係講女仔, 討論 msg, 而我地, 都係傾下無聊野loo. 仲有pui 同judy 一齊行番去tim. 知道多左佢地既近況, 平時都冇咩機會一齊坐低傾計既. 今日真係幾開心ar. 不過好累loo... 

台長: 尚未設定
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文