24h購物| | PChome| 登入
2005-01-16 15:42:08| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

TOY fair

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13 / 1 / 05 ( 四 )
今日LUNCH 之後去左TOY FAIR , 成朝做野都好心散tim . 等lunch time 一齊去飲茶, 其實我都唔太鍾意同佢地去飲茶, 有時覺得話題唔夾, 貴得黎又食唔飽, 幾唔開心wor… 不過因為一陣一齊去睇 fair , monita 又係度, 就去飲茶 la. 飲完茶我地選擇搭巴士去搭船, 雖然有少少凍, 不過好耐冇搭船啦. 幾開心wor 第一次同埋jojo 聰, monita , 齊出街, 好似去玩咁. 去到會展都唔算太多人. 見到sandy wor … 唔知佢而家返緊咩工 , 傾左兩句就走啦. 路行, d野都冇咩太特別. 佢地話fair 唔會擺新野, 因為會比人抄. 我記得前年黎過都幾開心ka. 可能有d hall 冇去唔知… 見到好多好核突既玩具… 嚇親小朋友o

睇到hall 2 見到謝生同個囡. Summer job 既老闆, 因為同同事一齊, 冇叫佢. 都唔知佢記唔記得我loo. 行埋hall 5就打算走啦. 走之前去左design gallery , 仲買左野tim . 行完都係4點幾, 就打算食埋tea 先, 因為太肚餓啦. 去左大家樂食埋tea, 又搭船返去, 加搭的士. 返到去都5 點半. 好野,好似冇咩做過. 如果今日係fri 就好啦
Sat 短週, 期待ar !!! ^_^


14 / 1/ 05 ( 五 )
以為可以出圖做手辦, 點知又係因為我既知識問題又要改… 因為太多安全既問題要唸. 好多時我都係估估下, 冇佢地畫得咁細心咁有心機. 所以同engin 傾左成朝仲係有野改, 一邊唸住新project… 咁就改左成日, 真係好唔想見到呢件野. 有件手辦落左黎. 不過因為size 要改比人話, 都係既, 每一件手辦都要$ , 唔可以好似以前咁用試既 心態去做手辦. 攪到我都唔敢改咁多野tim…有d唔開心. 仲未擺脫到個件女仔野. ..

收工知道harvest way 請人. 都幾吸引tim. 如果兩三個月前我可能都走左. 不過呢度的確有野學. 算啦, 我都係唔唸住啦. 而家同同事相處得唔錯. 講過至少返一年ma…
返左屋企食飯, 冇去練歌… 好似大家呢幾日都好懶咁tim .

台長: 尚未設定
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文