24h購物| | PChome| 登入
2004-08-07 00:42:06| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第二日返工, 一早約左話Lunch Samson 請食飯.不過以為普通飲茶ja, 點知原來好難忘. 係日航hotel 頂樓海景貴賓廳,好彩仲有成班我都唔識既人一齊食. 不過總好過得我地同佢. 老闆留左兩個位比我同Rayon,死啦... 好彩我左手.比左rayon 坐佢隔離. 第一次試過lunch 豪過去飲. 每碟得少少.好似好矜貴咁. 有翅,蟹,龍蝦,點食ar. 午餐ja wor. 我最有興趣既當然係甜品既楊枝甘露...d野都好食既.不過係覺得太大壓力啦. 仲靜過係公司做緊野tim.

今日roger生日,去荃灣既壽宴. 仲以為會有多d我識既人tim. 去到好似冇咩做咁.所以都提議一齊接pheobe. 整左曲奇比佢,好耐冇整過甜品做生日禮物loo. 雖然唔算難食 不過佢都唔知係唔係會食既.不過因為lunch 已經太多野食loo.所以夜晚都唔太有興趣食野.成日都好似飲一般. 不過夜晚個餐就輕鬆啦. 返到屋企都12點幾loo . 聽日仲要返工tim.

台長: 尚未設定
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文