24h購物| | PChome| 登入
2004-07-18 01:42:05| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

DANCE again

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

忽然想跳番舞, 放低左幾個月, 對佢既感覺都放低埋.
雖然要拎番起會有少少難度, 但唔甘心就咁放棄.話哂都係唯一keep 到咁多年既興趣ar.

不過係去dance 之前出左旺角, 原本想搵番學rhino 既書...點知都冇既.之後同fd 上左旺角既cafe. 呢排好鍾意去呢d鬧市既cafe. 感覺總比係仙跡岩之類既地方舒服得多. 望住人來人往既街,自己好似離開左個度咁. 好特別好relax.

今日上 hiphop funk, 幾耐冇聽過d terms, 拎唔番個種感覺tim... 真係要番d時間去pick up... dance 完又可以同fd 去食飯,行街.好充實既一日.

呢排成日比人話我唔似女仔...其實我都只係想獨立d, tough d, 唔會咁易比人傷害,唔想依賴人卦. 我知道柔弱既女仔會得人鍾意...不過我都會選擇做返而家既我. ^_^

台長: 尚未設定
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文