24h購物| | PChome| 登入
2003-11-14 01:21:23| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13-11-2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期四

今朝個堂英文冇返到,因為我做完個oral presentation,佢話我要去d咩地方study~8點半返一堂跟住「吉」??彩佢啦~!!又唔點名~結果我11點半先返去上PR~

今日miss好感性,主要係因為佢上個禮拜發生咗d事~唔方便透露~~開頭講what message u send,跟住係點樣去postive thinking~~有個遊戲我覺得幾好玩,可以睇吓大家對大家既睇法~~之後miss又講開love,佢話:真正既love係包含咗將來當失去咗對方既時候既痛楚~!!我覺得太深啦~!!反而佢講friendship個度我覺得學到d野~~break個陣見到老豆倫,佢今日打拐得特別型仔~!!就快真係變界女王~!!

上完堂跟frankie一齊行去車站,幾搞笑既一個人,係無啦啦上堂吹水識,佢高我大半個頭,要成日望高望佢~

走咗去灣仔馬頭搭40M,因為搵阿bun,第一次坐車行呢條路線:
經過蘭桂芳,日頭同夜晚真係差好遠~~
經過聖保羅書院~哎~諗返起兩科alevel都係呢度考~
經過簿扶林個球場,諗起我都係係呢度打過一次波,而個次仲要係撞啱大佬個日....突然咁諗,又一年lu~~

係巴士站等阿bun跟住上佢屋企拎埋粒波就say gdbye~我去咗搵fat ray食麥記~佢今日舊歷生日,尋日係佢生日,不過冇人陪~慘~而我好耐都冇食過麥記lu~~

食完fat ray陪我行落去華貴就搭小巴返屋企,返屋企試埋隻碟跟住5點幾就搭去東村,因為約咗3哥打波,佢今日又返學校~~開頭得我地兩個射key,跟住陳德建都上埋黎,之後大佬阿bun,陳丁麟,king kong同4哥都黎到~

突然見返form 3已經俾人踢出校既啫哩個班友,個樣7咗好多~跟住陳德建又著住套校服,4哥+我+陳丁麟+陳德建+啫哩個班~根本就係form3山頂日見夜見既組合~~

今日打得唔差,好多低位刷板都入~哈哈~~入波量大增~^^仲要俾我/陳德建成日都係mark住大佬~哈哈~搞到佢唔知點~~

博命咁打,由6點打到10點幾~走個陣大家都餓到死~3哥仲幫襯咗夜晚既東村小販~

成11點幾先係屋企食飯,老豆睇緊一碌庶,沖完涼做咗成半粒鐘先開始睇~個舊香港feel又幾好wow~!!

台長: 尚未設定
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文