24h購物| | PChome| 登入
2005-03-29 00:55:58| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22-3-2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"吾已往之不諌,知來者之可追,實迷途其未遠,覺今是而作非"

今日就係本住呢個概念10點幾起身就跑去圖書館溫書,因為聽日又要mid term lu~加上今日淨係上一堂4半,接近day off~所以都有好多時間,如果依家唔溫~真係唔駛溫~!!

原來lib個感覺都真係幾好ga~!!又幾舒服wow~好鬼鐘意個d自己一個獨立位~!!

晏畫衝去canteen食過飯就算~然後又同表妹傾咗陣電話,因為佢呢輪冇晒衝勁~對嶺南d野都好灰咁~都係個句:朋友既野真係好難講~

hall打埋份野就4半去上堂~今日阿grace竟然請咗個韓國fd黎做介紹~佢仲未係professor,淨係讀d研究個d野~條友雖然係韓國佬,不過都幾靚仔,最好笑個韓國exchange黎香港個女仔俾佢"電"到暈咁滯~!哈哈~笑爆嘴~!原來佢老豆係日本大,所以佢自細已經接觸到日本同韓國既野,所以就讀日韓研究~

發現韓國人讀第一次世界大戰之後二次大大戰前個段日本統治時期d term係用中文讀,所以條友係度寫中文個陣好好笑~最尾佢仲將我地d名轉晒日本名,結果我個名就係轉咗做唔知Ryo Keiso定係Ryo Kaso~

上完呢堂又返去個深山圖書館繼續溫書,又係canteen食埋飯跟住溫到8點咁啱撞到yr 2 alan,結果兩條友就吹水吹咗成粒鐘~開頭其實佢係交帶返d o camp細節俾我聽,然後後尾就大家都數大家既同房~哈哈~~

mandy一個電話打黎問校友會既野,結果令到我要問6家姐~跟住聽開先知10妹又打算去旅行,家陣好搏命~其實都有d開心,佢地一諗起去旅行會問我先~雖然我知我已經無能力再去咁做~不過卻忽然有種溫暖既感覺~

9點幾返到去阿邦佢地竟然又有煮埋我飯~超開心~!!跟住睇完長今溫咗陣就算lu~改為傾電話...事關表妹已經半放棄繼續掙扎,加上我房又有人係度~終於落咗街行咗陣~又撞到willy~跟住返返上去洗完衫又幫阿邦登咗陣腳打牌~2點幾先訓~

我又變返鐘無艷...

台長: 尚未設定
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文