24h購物| | PChome| 登入
2005-03-29 01:01:54| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27-3-2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晏畫睇返電腦以前中學d相,由中六geog camp,團年飯開始睇起,睇返諗起好多搞笑野~淨係geog camp一個都有好多低能野~影d相又白痴,一班麻甩佬係度玩疊羅漢~d經典對白又過癮,好似"炒蝦拆蟹","石田一成","食唔食西瓜?","九姑",碌"god"同鄒國偉既經典conclusion"transect A同transect B"等等,真係好少可可以去一個由學校搞而又咁好玩咁開心既5日camp~我都覺得真係要多謝麥sir咁努力同學校fight個5日camp返黎,唔係間間學校都有ga~個輪真係覺得去咗camp既同學係close咗d~即使唔係真係close咗,起碼都大家熟落咗~真係好想去多次~!!

有樣野我到今日忽然覺得好遺憾,就係當日F.6 o-camp冇keep返佢d相底,雖然我個組有經典人物陳志偉,不過總括黎講都算係咁,有老倫,3哥,6家姐,阿清同polly,好後悔當日唔主動keep起佢,miss lo問我地要唔要我地話唔要...哎........

一個充滿住回憶既下晏,結果因為睇相冇心機溫書,後尾溫咗陣又去咗睇圈套-戲場版,哈~假日果然係要嘆~!!

夜晚先有心情做過中文present,都諗唔到咩題目,求其整過南區一日遊算啦~哈哈~唔好意思啦~2家姐,好耐之前send過個powerpoint俾我,我copy咗d黎用~

台長: 尚未設定
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文