24h購物| | PChome| 登入
2006-07-25 22:48:30| 人氣38| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

烏合之眾

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

相信在我這裡做野的人,大多數都會被人叫做壞分子,因為這裡三山五嶽,龍

蛇混雜,但其實壞人這個字只可以形容我.............的同事.

今日無咩野做,基本上只要做戲,在倉中不停行黎行去,扮到好忙,咁就不知不

覺地放工了,成日傾計仲多過做野,而我今日的確跟不同的同事傾過計,上了一堂

課.

一個叫阿舜的同事,不停地跟我講搵食之道,說出黎做野要有多多少少的刀旁

身,咁先自可以搵到食,開始我只係隨便應付,不過後黎發覺佢講的不是一番空

話,因為他出黎做野同見識都比我耐很多,so我都會相信的....

跟住我仲同個叫freeman傾計,他勸我有得讀就一定要讀,千萬唔好停o係哩度

(=.="我夠知啦,唔通我留o係度同你過世咩?)他不斷地批評而家d大學生的英文

水平差,好似說到自己當年係那種被逼流出社會工作的中學生咁!除此之外,他還

叫我去學日文,說現在日文同普通話好吃香,而且分分鐘可以搵到食tim!我唔係

唔相信佢的說話,但現在黎講,我對日文都係唔係有好大的興趣呢~~

除左freeman之外,當然也有傻乎乎的同事,一個叫阿禮的,做事真的可以話馬

虎,今朝開會先自被人丙完,d單亂咁簽收都不在話下了,仲要個樣.....成日無端

端笑,佢既笑容難道係用黎襯佢果個古怪的髮型的嗎?

總之,o係哩度做野,真係悶了.......

P.S:今日我見到個瘦版的阿BELL,原來人瘦左都真係幾靚的啊!(仲有,我換了智

能身分證了~~~!)

台長: RAYMOND
人氣(38) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

AU
換左證咪幾好,大個仔喇....
2006-07-26 23:55:50
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文