24h購物| | PChome| 登入
2006-07-24 23:47:11| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

藝術家~LEO

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講到藝術哩家野,我而家先自知道有幾咁可怕,因為我做野果度有個同事叫

Leo,佢十分喜歡畫畫,而且經常接觸多方面的藝術,so佢都會知道唔少野的.

雖然係咁講,不過在我接觸開的人黎講,這位師兄可以說會相當可怕的,因為

工作上經常要講下笑,如果唔係工作就會好枯燥,哩個都係我覺得這份工的樂趣

和開心之處.Leo經常講笑,但對我黎講一點都不討好,可能係佢講野一點味道都

無,也沒有一點點的哲理......唉!總之就係要傻乎乎地對住佢笑,搞到自己有點

兒假.....

記得我一入黎就聽人說佢是藝術家脾氣的人,可能隨時因為你一句話而發狂,

這都有點兒害怕,就好似上星期天,他公然在商場挑逗女仕,說什麼玩個錢幣遊

戲,結果嚇怕了這位女仕,你說是不是有點兒可怕呢?

今天,他還跟我說<<功夫>>裡面的拍攝手法和題材,我真的開始有點怕他了,

點算好呢?

P.S:今晚OT到9點先自有得放啊,雖然唔算得辛苦,不過這麼夜先自收工,看著這

種天色,覺得有點不安和孤獨......還諗起了經常夜收工的朋友仔呢,真

係.........

台長: RAYMOND
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文