24h購物| | PChome| 登入
2005-04-30 00:22:28| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

28-4-2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個禮拜係week14, 最後一個week 喇, 可能太忙喇, 冇咩唔捨得o既感覺, 剩想佢快d過. 5月會好d, 就係一科考試, 咁遲先考, 我諗我會好hae lo, 都唔知幾時溫好.

我有d想用第二個online diary, 我而家呢個唔可以upload好多相, 同埋冇得upload歌. 我諗住用xanga, 諗番原來我有xanga的戶口ga..咁我諗我會幾有可能用xanga, 捨棄pc home la.

仲有, 我要申請特區護照同回鄉card喇

前個排提過話想做番gym., 而家冇左下文, 都係自己懶啦 >!<

前幾日去左南洋second in, 我覺得自己…. okay啦, 始終個interviewer係個judge, 好多時見工都係睇合唔合眼緣gei. 都唔想俾太大壓力俾自己, 順序其自然啦. 身邊都愈來愈多同學仔開始見工喇, 大家要努力呀…

前個排去百佳, 原來一盒好細盒o既blueberry好貴ga, 同我o係auckland買o個盒一樣咁大size, 但係價錢就貴好多, 我真係有d掛住new Zealand 好平好食的生果呀

(29-4-2005)
今日係大學正式的last day, 但係…..呢日我過得唔係咁開心, 始終大家做事方式唔同, 我以為自己可以做到唔介意, 原來唔可以… 睇黎要檢討自己, 不過我好快冷靜番

present 之前同阿sir傾左d 搵工的事, 佢d意見真係好好呀..始終人生經驗多o既人講野真係有佢o既point ^.^

台長: Dor Dor
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 消費情報(網拍、網購、買賣)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文