24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 23:50:28| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Semester 尾

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好累呀,…其實我今日冇做d咩, 剩係番左2 個鐘學. 但係番左屋企之後竟開始累. 唔經唔覺, 已經sem尾. 咁就結束左我咁多年的讀書生活. 有咩感覺……哈哈~時間過得好快lo. 咁都好, 我想時間過得快d呀…. Yr1 o既事仲記得好清楚. 我會好enjoy yr1 的生活, 始終都係覺得做freshmen係最幸福ga….. 要風得風, 要雨得雨….哈哈~~

下個week番學要bring 相機, 同同學仔影相先….

讀左書咁多年, 有d悶, 我想出黎做野. 不過番左工之後我就會想讀番書. 讀書可以走堂, day off…….好free.. ^. ^

呢個week 有interview>.. 要努力

台長: Dor Dor
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文