24h購物| | PChome| 登入
2005-04-14 00:03:40| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

interview

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日去左南洋銀行同Landmark Mandarin Oriental interview. 首先, 南洋o個個, 我覺得有d難, 其實冇諗過個interview 要做咁多野, 都估左要傾時事, 原來銀行而家都興玩games, 跟住role-play, 我覺得係最難, 要短時間內sell 一個bank product, 而我覺得原來自己真係唔係太familiar 同interest 銀行o既野. D candidate average都唔錯,不過都得到d interview experience.

因為上環近中環的關係, 我都去左Landmark Mandarin Oriental 的 walk-in, 同個interviewer傾計, 其實我覺得呢份in 得唔錯, 希望個interviewer 都係咁認為啦. 有得second in 就好喇. 其實我覺得自己都幾鐘意o係hotel 做…可以接觸唔同的人, 幾challenging ^.^

試過幾次interview, 我開始發覺自己的strengths and weaknesses lo. 我覺得自己o係單對單in 好過group. 不過單對單真係要完全靠自己執生. 我一定要愈來愈有進步.

台長: Dor Dor
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文